BabyWatcher start productie "Babywatcher"

Inmiddels heeft de Nederlandse startup BabyWatcher de productie gestart van haar gelijkluidend product 'Babywatcher'. Een compacte echo-scanner waarmee toekomstige moeders zelf, thuis op de bank, veilig hun baby kunnen bekijken tijdens de zwangerschap. De eerste 250 scanners worden begin december geïntroduceerd in de Nederlandse en de Belgische markt.
Tevens is de seed-funding voor kapitaal succesvol. De Limburgse investeringsmaatschappij LIOF/LBDF heeft goedkeuring verleend tot invulling van de kapitaalbehoefte van Euro 575.000 in samenspraak met de Rabobank. Ter aanvulling trekt BabyWatcher kapitaal aan via het crowdfund-platform van Symbid en doet oprichter Raymond Bergs een tweede kapitaalsinjectie.

Babywatcher is een Nederlands-Belgische innovatie. Contacteer voor meer informatie Raymond Bergs per email raymond.bergs@mybabywatcher.com.
BabyWatcher BV

BabyWatcher B.V.