Mega skigebied en hightech - nieuws in de winter 15/16

COLOGNE, Duitsland, September 29, 2015 /PRNewswire/ --

- Cross reference: Picture is available at AP Images (http://www.apimages.com) and http://www.presseportal.de/nr/103258 -
Reusachtige skigebieden en moderne kabelbanen kunnen wintersporters in de komende seizoen verwachten. Voornamelijk in Oostenrijk is er veel gebeurt ten opzichte van modernisering. Wij geven een overzicht over de meest belangrijke ontwikkelingen in de populaire skiregio's.
Het meest spannende project deze winter is de verbinding van de Skicircus Saalbach-Hinterglemm Leogang met het naburige Fieberbrunn. Dankzij de nieuwe liftverbinding TirolS vormen deze twee regio's een van de grootste skigebieden van het land. In de SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental rijdt onder meer in Brixen binnenkort de snelste 8-persoons-stoeltjeslift ter wereld.
Meer hoogtepunten: een reis naar Mayrhofen is in december dubbel aantrekkelijk, want hier vindt in het weekeinde van de opening van de 3S-Penkenbahn ook het populaire "Rise & Fall" plaats. In de Zillertalarena en in het Franse Les 2 Alpes kan men uitkijken naar een nieuwe dalafdaling en evenementen zoals de "Välley Rälley" (Zillertal) of de "Po(w)der Week" (Les 2 Alpes). Met de moderne Brunnbahn evenals drie nieuwe pistes wacht Kitzbühel op de Pengelstein op.
Nog meer tech-highlights en tips over evenementen? Alle nieuws en meer informatie vindt u hier:http://pers.wintertrex.nl/nieuws-winter-15-16
Over WinterTrex:
WinterTrex is een merk van TravelTrex GmbH. TravelTrex hoort bij de leidende aanbieders van wintersportreizen en verkoopt aantrekkelijke geheel verzorgde reizen via de website in 15 talen in meer dan 20 landen. Meer informatie over TravelTrex vindt u hieronder: http://pers.wintertrex.nl/newsroom/ [http://pers.wintertrex.nl/newsroom ]
Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

TravelTrex GmbH
Jana Bosse