Bruynzeel Keukens ontdekt keukenbloopers

Tijdens de zomercampagne #KEUKENBLOOPERS van Bruynzeel Keukens is gebleken dat mensen vaak ontevreden zijn over hun keuken als ze deze niet zelf hebben uitgezocht. Het lijkt erop dat veel mensen in de afgelopen jaren hun nieuw gekochte woning niet hebben voorzien van een nieuwe keuken. Na verloop van tijd blijkt die 'overgenomen' keuken toch niet zo goed te werken voor de nieuwe gebruikers. De campagne 'Check die keuken!' is op dit inzicht gebaseerd.

Check die keuken
Bruynzeel Keukens roept Nederland op hun keukens te checken en op zoek te gaan naar hun keukenvraagstuk. Dan ontstaat de keuken die werkt. En dat gaat veel verder dan het uiterlijk van de keuken.
Op bruynzeelkeukens.nl/checkdiekeuken ontdekken mensen hun 'ideale keuken' door enkele basisvragen te beantwoorden. De campagne is online & op radio aanwezig van maandag 28 september t/m zondag 25 oktober.

Over Bruynzeel Keukens
Al vanaf de eerste Bruynzeel keuken in 1937 ontwerpen en maken we keukens die functioneel èn betaalbaar èn mooi zijn. Inmiddels is Bruynzeel Keukens één van de grootste aanbieders van keukens voor particulieren en bedrijven. De eerste winkel werd in 1967 geopend en momenteel zijn er 46 winkels in Nederland en België. Bruynzeel Keukens heeft een eigen fabriek in Bergen op Zoom: DKG De Keukenfabriek.

Wij bieden onze klanten hét antwoord op hun keukenvraagstuk met de keuken die werkt. Want de keuken is op de eerste plaats een werkruimte. Dag in, dag uit. Daar zorgt Bruynzeel Keukens voor.

Geplaatst in:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Helen van Trierum, Directeur Branding & Marketing Bruynzeel Keukens: 06-22 42 89 25 of via: hvtrierum@bruynzeelkeukens.nl

Bruynzeel Keukens

Bergen op Zoom