Boon Edam opent eigen vestiging in Milaan, Italië

Milaan, Italië, 21 september 2015 -Koninklijke Boon Edam kondigde vandaag aan dat het bedrijf, na een lange historie met distributiepartners in Italië, een eigen vestiging heeft geopend in Milaan, Italië. Boon Edam Italia S.r.l. is de 12e vestiging in Europa van de in totaal 21 vestigingen wereldwijd. De oprichting van het Italiaanse kantoor volgde kort na de opening van een nieuwe verkoop- en servicekantoor in Sydney, Australië begin augustus.

Enorm Trots
"Ik ben zeer enthousiast en trots om het merk Boon Edam op de Italiaanse markt te vertegenwoordigen. Binnen de bouwsector staat het merk enorm goed bekend om de hoge kwaliteit en betrouwbaarheid van de producten en de dienstverlening.", aldus Ing. Mario Cecere, Managing Director van Boon Edam Italia. Het bedrijf zal zijn volledige portfolio aan (automatische) draaideuren, beveiligingsoplossingen en servicediensten aanbieden om de Italiaanse markt optimaal te kunnen bedienen.

Boon Edam viert de opening van de nieuwe Italiaanse vestiging bij de SIA Guest beurs in Rimini Fiera, Expo Centre, van 8 t/m 10 oktober 2015.

Koninklijke Boon Edam heeft inmiddels dochterondernemingen in 21 landen en exclusieve distributeurs in meer dan 60 landen. Meer informatie over Boon Edam Italia vindt u op www.boonedam.it.

Neem voor meer informatie contact op met
Henk Goede
T 0299 380 808