50PlusBeurs trekt 97.000 bezoekers in 5 dagen.

Elektrische fietsen, woninginrichting en campers blijken in trek.

De 23e editie van de 50PlusBeurs, gehouden van 15 t/m 19 september in de Jaarbeurs Utrecht, trok dit jaar een stabiel aantal van 96.881 bezoekers (vorig jaar 97.410).

Met 565 exposanten en gemiddeld bijna 20.000 bezoekers per dag is de 50PlusBeurs 's werelds grootste evenement voor senioren.

De 24e editie zal plaatsvinden van 20 t/m 24 september 2016 in De Jaarbeurs Utrecht.

Groeisegmenten bleken campers, hybride auto's en elektrische fietsen, alsook avontuurlijke vakanties. Het aanbod woninginrichting was dit jaar extra groot (nieuwe keuken, meubels, woningrenovatie en tuininrichting). Daarnaast veel aandacht voor fotografie, sociale media en tablets. Voor werkzoekenden werd het Grote 50+ Werkboek gepresenteerd.

Begonnen in 1993 als een initiatief met 112 (vaak non-profit) standhouders is de life-style beurs inmiddels uitgegroeid tot wereldwijd marktleider.

Informatie bij Alexander van de Kerkhof, directeur 50PlusBeurs
0645 292 504 alexander@50plusbeurs.nl

50PlusBeurs & Festival B.V.