Vastgoedstyling verhoogt de snelheid van woningverkopen

Rijswijk - Woningen verkopen sneller en tegen de hoogste prijs met dank aan vastgoedstyling. Een investering in vastgoedstyling verdient zich eenvoudig terug. Dit blijkt uit onderzoek van House of Kiki. Het opleidingsinstituut berekende dat een investering van 1.500 euro in styling al tachtig procent meer kijkers en dus potentiële kopers trekt. Bovendien verkochten huizenkopers die een vastgoedstylist inschakelden, hun huis binnen drie maanden tijd.

Design Stuff Interior
Design Stuff Interior verovert sinds september 2015 de Nederlandse vastgoedmarkt met persoonlijk interieuradvies. Initiatiefneemster Roos Gopal draagt zorg voor een perfecte presentatie van woningen, kantoren en ander vastgoed dat in de verkoop staat.

Design Stuff Interior biedt alles voor de perfecte vastgoedstyling. Van interieurontwerp, styling fotografie tot meubelverhuur en het volledig inrichten van leegstaand vastgoed. Leidraad is dat het eindresultaat goed voelt. Daarvoor werkt het bedrijf met een persoonlijke hands-on aanpak. Design Stuff Interior maakt zoveel gebruik van de huidige situatie en steekt liever de handen uit de mouwen dan dat het dikke rapporten schrijft. Specifieke woon-, stijl-, of verkoopwensen bespreekt de ontwerper op locatie. Hierna volgt een passende begroting. Na het persoonlijk gesprek maakt Design Stuff Interior een moodboard, indelingsplan en geeft kleuradvies. Zo wordt elk ontwerp maatwerk en krijgt elke ruimte haar eigen identiteit: perfect afgestemd op de unieke ruimte. De inrichting moet in balans zijn, maar ook verrassen.

Roos Gopal begeleidt als business management supporter al ruim vijftien jaar diverse zakelijke trajecten. Zij heeft kennis en ervaring opgedaan in de makelaardij en in het internationale bedrijfsleven. Deze achtergrond heeft samen met haar veelzijdigheid geleid tot haar huidige rol als interieurdesigner. De excellente smaak, het warme inlevingsvermogen en de grote verbeeldingskracht van Roos resulteren in unieke ontwerpen. Zij doet zowel kleinschalige restylingen als allround projectinrichting. Van moderne appartementen en kantoren tot oude karakteristieke panden. Roos is verbonden aan House of Kiki die in televisieprogramma's als 'Uitstel van executie', 'Huizenjacht' en 'TV makelaar' verantwoordelijk is voor de vastgoedstyling.

Contactpersoon:
Roos Gopal