Grolsch Premium Herfstbok weer verkrijgbaar

Bij Grolsch is de herfst aangebroken: vanaf deze week is Grolsch Herfstbok weer volop verkrijgbaar in supermarkten, slijterijen en Grolsch horeca. Naast de reguliere verpakkingen is Herfstbok ook in de succesvolle 1,5 litervariant verkrijgbaar. Met de introductie van de lekkerste bok van Nederland wenst Grolsch iedereen een prachtige herfst toe. Deze maand introduceert Grolsch bovendien een speciale editie herfstbokbier dat ter ere van haar 400-jarige jubileum op de markt wordt gebracht.

Stevig bier & stevig eten
Grolsch Herfstbok is een karaktervol bier met een stevige, zachtzoete smaak. Het heeft een warm en toegankelijk karakter, zachte geuren en een robijnrode kleur. Dit speciaalbier (met 6,6% alcohol) vloeit uitsluitend in de herfst- en wintermaanden en combineert bij uitstek goed met wat stevige maaltijden, zoals stamppotten, wild, geroosterd en gerookt vlees.

Speciale editie herfstbokbier
Dit jaar bestaat Grolsch 400 jaar en vinden er in het kader van 400 jaar karakter en vakmanschap tal van bijzondere evenementen en productintroducties plaats. Speciaal voor het jubileumjaar ontwikkelde Grolsch een speciale editie herfstbok die bijna een jaar op een bijzondere locatie heeft gelegen. Deze speciale Herfstbok wordt deze maand geïntroduceerd. Meer informatie volgt.

Herfstbokrondleidingen op de brouwerij
Vanwege de grote belangstelling vorig jaar zet Grolsch haar speciale Herfstbokrondleidingen voort. Tot en met eind oktober kunnen herfstbokliefhebbers op woensdag- en donderdagavond een rondleiding volgen door de brouwerij met aansluitend het proeven van de Grolsch Herfstbok en een uitgebreid stamppotbuffet. Deelnemers kunnen dit jaar bovendien de eenmalige speciale editie proeven die Grolsch binnenkort ter ere van haar 400-jarige jubileum introduceert. Aanmelden kan via www.grolsch.nl.

Geplaatst in:

Voor meer informatie en/of aanvullend beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Weber Shandwick Nederland
Marieke Guit
mguit@webershandwick.com

www.grolsch.nl
www.koninklijkegrolsch.nl
www.werkenbijgrolsch.nl

Over Grolsch
Koninklijke Grolsch N.V. is een onderneming met een historie die teruggaat tot het jaar 1615. Grolsch behoort daarmee tot één van de oudste en meest succesvolle brouwerijen van Nederland. Grolsch is actief op zowel de Nederlandse- als een groot aantal internationale drankenmarkten. Wereldwijd kent Grolsch een premium positionering, waarbij de unieke Grolsch waarden als onderscheidende smaak, topkwaliteit, traditie, aspiratie, authenticiteit en samen genieten centraal staan. Sinds 2004 is Grolsch gevestigd in een modern brouwerijcomplex

Koninklijke Grolsch NV

Enschede