Eigen magazine voor Albert Verlinde

Albert Verlinde wordt de gasthoofdredacteur van de wintereditie van LXRY Magazine. Hij neemt daarmee het stokje over van Piet Boon, Ronald de Boer, Sergio Herman, Jan & Monique des Bouvrie en Daan Roosegaarde. Albert Verlinde, producent Stage Entertainment Nederland en het gezicht van RTL Boulevard: "Het is een eer om voor dit prachtige magazine gasthoofdredacteur te zijn. Naast mijn werkzaamheden in het theater en voor televisie vind ik het leuk om dit uitstapje te mogen maken bij LXRY. De eerste brainstormsessies zijn geweest en ik kijk nu al uit naar het resultaat." In zijn eigen magazine deelt Verlinde zijn 100 favoriete plekken, items en ervaringen, staat hij voor de camera van Rahi Rezvani (creative director van Donatella Versace) en vertelt hij openhartig over zijn leven en loopbaan. Verder in de editie van Albert Verlinde veel grote namen uit de wereld van de showbizz, vrienden en collega's en onder meer een unieke backstagereportage. Op 10 december lanceert Albert Verlinde zijn eigen LXRY tijdens de VIP-Night van de beurs Masters of LXRY in de Amsterdam RAI.

LXRY Magazine
LXRY wordt gezien als een van de mooiste bladen van Nederland, vanwege vernieuwende fotografie en unieke reportages. LXRY fungeert in Nederland en België als gids in de wereld van luxe. Het magazine verschijnt zes keer per jaar, waarvan twee keer met een gasthoofdredacteur.

LXRY Media Group