HelloFresh legt extra focus op jonge gezinnen

AMSTERDAM - 14 september 2015, HelloFresh, de bezorger van maaltijdboxen, heeft haar assortiment uitgebreid met een Familybox. Deze maaltijdbox is gericht op gezinnen met kinderen van 4 - 12 jaar. De recepten zijn toegankelijk en ouders staan minder lang in de keuken om de gerechten te bereiden.

De ontwikkeling van de Familybox komt voort uit de visie van HelloFresh, waarbij de klant centraal staat. "We vragen onze klanten elke week om feedback over de recepten, de producten en de service." zegt Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh in Nederland en België. "Jonge gezinnen vinden de smaken niet altijd geschikt voor hun kinderen. Ook geven zij aan dat de bereidingstijd van de gerechten in onze Original- en Veggiebox soms te lang is, als je kinderen ondertussen ook aandacht nodig hebben." Frederiks benadrukt dat de kwaliteit en versheid van de producten ook bij de Familybox bovenaan staat.

De recepten zijn toegankelijk voor kinderen. Zo zit er in de eerste Familybox zalmfilet met gekleurde aardappeltjes, oranje soep met zelfgemaakte soepstengels en een wokgerecht met kipfilet en snijbonen. Om de ouders zo min mogelijk in de keuken te laten staan, zijn bijvoorbeeld de snijbonen dagvers voorgesneden.

De Familybox van HelloFresh is sinds vorige week te bestellen via de www.hellofresh.nl en www.hellofresh.be.

Over HelloFresh
HelloFresh is in 2011 in Nederland gestart door Maartje Frederiks. Het bedrijf biedt een flexibel lidmaatschap waarmee klanten wekelijks een box met gezonde recepten en alle bijbehorende verse ingrediënten thuisbezorgd krijgen. Sinds januari 2015 levert het bedrijf ook maaltijdboxen aan Vlaamse en Brusselse huishoudens. Ook is het sinds een aantal maanden de enige maaltijdboxleverancier die levert op de Waddeneilanden. Afgelopen juni lanceerde het bedrijf als eerste een maaltijdbox-app in Nederland.

Geplaatst in:

HelloFresh