Telecom webshop geeft 'poen voor meest gigantische pompoen'

Pompoenenactie van www.phonegigant.nl uit Vriezenveen

Telecom webshop Phonegigant.nl uit Vriezenveen beloont de zwaarste pompoen met poen. In samenwerking met de Dutch Pumpkin Confederation Sint Odiliënberg en kwekerij Het Akkertje organiseert Phonegigant.nl de Open Nederlandse Kampioenschappen zwaarste pompoen. De teler van de grootste en zwaarste pompoen ontvangt van het online telecombedrijf het gewicht van deze gigantische pompoen in geld.

Het NK zwaarste pompoen vindt aanstaande zondag plaats om 14.00 uur bij kwekerij Het Akkertje in Sint Odiliënberg. Deelnemers uit binnen- en buitenland dingen mee naar diverse fantastische prijzen. Het wereldrecord van 2014 staat op maar liefst 1054 kilo!

Paul de Leeuw
Ook Paul de Leeuw besteedt aandacht aan dit spectaculaire en bijzondere kampioenschap. In zijn show 'Kun je het al zien?' ontvangt hij zondag een aantal deelnemers, juryleden en de organisatie van dit kampioenschap. Daarnaast brengt De Leeuw ook enkele gigantische pompoenen van het NK zwaarste pompoen 2015 in beeld.

Naar de leeuwen
Na het kampioenschap kunnen deelnemers die dat willen hun pompoenen doneren aan GaiaZoo. In deze dierentuin worden de leeuwen dan verrast met een gigantische pompoen, volgestopt met stukjes vlees.

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie over de pompoenenactie van Phonegigant.nl kijk op https://www.phonegigant.nl/pompoenenactie.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Phonegigant.nl Telefoonnummer 088-1186464 Email: info@phonegigant.nl

Het NK zwaarste pompoen vindt plaats tijdens de pompoendagen van Kwekerij Het Akkertje, Berkenallee 2, 6077 PA in Sint Odiliënberg.
De uitzending van Paul de Leeuw, 'Kun je het al zien?' is zondag te zien op NPO 1 om 23:15 uur.

PhoneGigant

Vriezenveen