Amsterdamse Hockeyclub eerste met gesponsorde bitjes

Sponsorprimeur voor Amsterdamse Hockeyclub

Amsterdam, 10 september
De hoofdklasseteams van Hockeyclub AH&BC Amsterdam hebben de primeur in Nederland op het gebied van "bitsponsoring". Vanaf dit nieuwe seizoen prijkt kauwgommerk Xylifresh op de gebitbeschermers van de spelers. De sponsor en de club willen hiermee benadrukken dat het enorm belangrijk is je tanden goed te beschermen.

Tophockeyers van Amsterdam - onder wie Ellen Hoog, Eva de Goede en Billy Bakker zullen komend seizoen via social media de boodschap brengen naar alle hockeyers dat hun gebit het beschermen waard is.

Xylifresh wil met deze actie de naamsbekendheid voor haar producten vergroten. Maaike Maagdenberg, Marketingdirecteur bij Xylifresh, legt uit: "Doordat er 100% Xylitol in onze kauwgom zit, helpt dit tandplak te voorkomen en daarmee je tanden te beschermen. Dat wij nu de eerste bitsponsor van Nederland worden, past dan ook perfect bij onze positionering." 

De KNHB (Koninklijke Nederlandse Hockeybond) heeft per 1 augustus het dragen van een bitje tijdens wedstrijden verplicht gesteld. Xylifresh ondersteunt het belang van gebitsbescherming door bitsponsor van het toptalent van de amsterdamse hockeyclub ah&bc te worden.


Bitjes
De KNHB (Koninklijke Nederlandse Hockeybond) heeft per 1 augustus het dragen van een bitje tijdens wedstrijden verplicht gesteld.
www.knhb.nl

Xylifresh
Het gebruik van deze kauwgom wordt aanbevolen door het Ivoren Kruis.
www.xylifresh.nl

Geplaatst in:

Contactpersoon: Lucas Stalman - 020 845 29 04

Xylifresh

plaats:
Amsterdam

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234