Jong social media talent neemt Vodafone Snapchat-account over

Power to the Prepaid People-campagne legt regie in handen van jongeren

Dinsdag 8 september, Amsterdam - In het verlengde van de Vodafone YOU-campagne 'Power to the Prepaid People' ligt vanaf vandaag het Snapchat-account van het merk helemaal in handen van prepaid-gebruikers. Twee geselecteerde jongeren, Quinty (18) en Mitchell (21), maken de aankomende acht weken fun-to-watch content en bepalen wat de volgers te zien krijgen. De Snapchat-fanatiekelingen worden aangemoedigd door bekende YouTubers. Deze rol is de eerste vier weken weggelegd voor social media-persoonlijkheid Rutger Vink, oftewel Furtjuh. Hij maakt elke Fantastic Friday uitdagende challenges bekend, die via het Snapchat-account moeten worden uitgevoerd. De kick-off van de campagne vond vorige maand plaats, toen zes jongeren tijdens een 48-uurs productiemarathon de kans kregen om samen met Youtube-duo de Cinemates de nieuwe online commercial te maken voor Vodafone YOU.

Voor en door jongeren
Met de Snapchat-campagne stelt Vodafone empowerment centraal en laat het aan de doelgroep over om te bepalen hoe en met welke content zij bereikt worden. De fotochat-applicatie is onder jongeren extreem populair en wordt gebruikt voor het vluchtig delen van foto's en video's die je artistiek kunt bewerken. Uitgedaagd door Furtjuh en andere bekende YouTubers is het aan prepaid-gebruikers Quinty en Mitchell om iedere vrijdag via Snapchat komische challenges uit te voeren en hun Snapchat-skills te laten zien. De opdrachten die ze krijgen staan in het teken van de Fantastic Friday-deals van Vodafone YOU. Hierbij krijgen YOU-gebruikers elke vrijdag speciale aanbiedingen, zoals VIP-kaarten voor festivals, kortingen op kleding en extra databundels. Meer informatie over Vodafone YOU vind je via https://www.vodafone.nl/you/. De Snapchat-campagne is ontwikkeld in samenwerking met MEC Amsterdam en TBWA.

Over Vodafone Libertel B.V.
Vodafone Nederland is het tweede mobiele telecommunicatiebedrijf in Nederland op basis van omzet en winstgevendheid en heeft bijna 5,2 miljoen klanten per 31 maart 2015. De hoofdkantoren zijn gevestigd in Amsterdam en Maastricht en er zijn kantoren in Eindhoven, Capelle aan den IJssel, Bodegraven en Amstelveen. Vodafone Nederland maakt deel uit van Vodafone Group, in omzet een van 's werelds grootste mobiele telecommunicatiebedrijven, met 446 miljoen mobiele klanten en 12 miljoen vaste-breedbandklanten per 31 maart 2015. Vodafone heeft mobiele netwerken in 26 landen, werkt samen met nog eens 55 mobiele netwerken wereldwijd en is actief als aanbieder van vast breedband in 17 landen. Voor meer informatie, ga naar www.vodafone.nl en www.vodafone.com.

Geplaatst in:

Vodafone Nederland

plaats:
Amsterdam

Andere persberichten van deze organisatie

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234