Robert ten Brink presenteert benefietgala in A2-tunnel

Robert ten Brink presenteert zaterdag 12 september 2015 een groots eenmalig benefietgala [t]Huis in de Tunnel in de in aanbouw zijnde A2-tunnel Maastricht. Dit is de grootste fundraiser ooit voor de twee Ronald McDonald Huizen in de provincie Limburg: het Ronald McDonald Huis Maastricht en de Ronald McDonald Kindervallei.

[t]Huis in de Tunnel wordt gehost door 'All you need is Love' presentator Robert ten Brink, ambassadeur van het Nederlandse Ronald McDonald Kinderfonds. Aanwezig zijn meer dan 550 gasten waaronder de Commissaris van de Koning dhr. Theo Bovens en de burgemeester van Maastricht mevr. Annemarie Penn-te Strake. De opbrengst komt geheel ten goede aan het Ronald McDonald Huis Maastricht en de Ronald McDonald Kindervallei Valkenburg.

Voor deze unieke locatie worden alle benodigde materialen van buiten de A2-tunnel in worden gebracht. Vanaf woensdag 9 september gaan meer dan 15 vrachtwagens met meubilair en inrichting, 1.500 flessen champagne, water & wijn, 2 volledig mobiele keukens, licht, geluid, stroom en verwarming, alle sanitair en 3 podia naar binnen.

Meer dan 35 bedrijven uit heel Limburg steunen deze fundraiser en hebben kosteloos -of tegen flinke korting- diensten of producten ter beschikking gesteld. 150 professionals en vrijwilligers zorgen ervoor dat alles voor zaterdagavond 19.00 gereed staat en een keur aan nationale artiesten werkt mee. Regie is in handen van Frans Ottenhoff van Evenementenbureau TreaT.

Om verslag te doen van het A2-tunnel event of de voorbereidingen moet u zich -in verband met strenge veiligheidseisen in de tunnel- vooraf aanmelden. U kunt dit tot woensdag 9 september doen bij Robert Hoogenboom op (0031)-627 863 567 of info@thuisindetunnel.nl aantal personen, kopie paspoort).
Stichting [t]Huis in de tunnel bestaat uit: Lidwine Goessens (Evenementenbureau TreaT, voorzitter), Frank Munnecom (Baat accountants, penningmeester), Robert Hoogenboom (043inc.nl, secretaris) en Lisette van Asten (Mise en Place, bestuurslid).

Ronald McDonald Kinderfonds

Maastricht