Primera verkoopt vanaf 16 oktober Google Play Gift Cards

Op 16 oktober 2015 worden de Google Play Gift Cards in Nederland geïntroduceerd. Vanaf die dag zijn deze Gift Cards te koop in alle 475 winkels van Primera. De Google Play Gift Cards zijn een uitkomst voor consumenten met een Android telefoontoestel. De Gift Cards zorgen er namelijk voor dat er tegoed, voor digitaal entertainment, kan worden opgewaardeerd zonder de tussenkomst van PayPal of creditcards.

"Eind 2013 hebben we ingezet op de categorie Entertainment, met een focus op 'Muziek', 'Gaming' en 'Video-On-Demand', de categorie heeft zich het afgelopen jaar flink ontwikkeld en met de toevoeging van de Google Play Gift Cards verwachten we de omzet verder te kunnen laten groeien. We weten dat er veel vraag is naar deze kaarten, dus de verwachtingen zijn hooggespannen" aldus Mikel van Soest, assortimentsmanager bij Primera.

Met het Google Play tegoed, wat verkrijgbaar is in diverse bedragen, hebben consumenten toegang tot miljoenen boeken, liedjes, films, apps, diverse spellen en nog veel meer mogelijkheden, die de Google Play winkel te bieden heeft. Tevens kan het tegoed van de Google Play Gift Cards nooit verlopen.

Niels Schouten, Business Development Manager bij Blackhawk Network: "De Google Play Gift Card is in andere landen één van de grootste kaarten binnen het cadeaukaartenschap én de verwachtingen voor Nederland zijn hooggespannen.
We zijn dan ook verheugd dat we deze kaart binnen Primera kunnen introduceren. Primera heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een speler met een dominante rol binnen de cadeaukaartenmarkt".

Tot op heden waren de Google Play Gift Cards, in Nederland, nog niet in de winkel te verkrijgen maar vanaf 16 oktober 2015 dus in alle 475 winkels van Primera.

Geplaatst in:

Deze persinformatie wordt u toegestuurd door Coöperatie Primera b.a.. Voor extra informatie, interviews en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Christel Teeuwen - van der Pol, info@primera.nl of 0418 - 65 10 07.

Over Primera
Coöperatie Primera b.a. is een organisatie van, voor en door zelfstandige ondernemers, opgericht in 1991. Naast de inmiddels 475 aangesloten zelfstandige ondernemers kent Coöperatie Primera b.a. twee participanten. Dit zijn British American Tobacco The Netherlands B.V. en Agio Cigars. De participanten ondersteunen de coöperatie. Alle activiteiten van Coöperatie Primera b.a. zijn gericht
op het commerciële en bedrijfseconomische succes van de zelfstandige ondernemers die dan ook de meerderheid van de aandelen in eigendom hebben.

Coöperatie Primera b.a.

Waardenburg