TripCreator.com onderscheiden als "beste reiswebsite ter wereld"

REYKJAVÍK, IJsland, September 4, 2015 /PRNewswire/ --

Vandaag werd bekendgemaakt dat TripCreator [https://tripcreator.com ] onderscheiden is met de WebAward 2015 voor uitzonderlijke prestaties op het gebeid van website-ontwikkeling en dat TripCreator [https://tripcreator.com ] de titel Best Travel Website in de wacht gesleept heeft. Deze IJslandse innovatie laat onze traditionele manier om reizen te plannen ver achter zich. Met behulp van baanbrekende programmering maakt TripCreator [https://tripcreator.com ] plannen op maat voor de goedkoopste prijzen! Voorheen waren hier dagen zoekwerk voor nodig, nu is het in een ogenblik geregeld. De tool is vrij beschikbaar en TripCreator [https://tripcreator.com ] is een echte one-stop-shop waarmee reizen snel en eenvoudig gepland kunnen worden. Het team achter TripCreator [https://tripcreator.com ] voelt zich zeer vereerd met de prestigieuze prijs en is dankbaar voor de erkenning.
Citaat van de jury
"De informatie op deze site is uitgebreid en wordt goed gepresenteerd. Aan elk detail is gedacht. De reiziger kan zowel een eenvoudig tripje als een complexe reis met veel activiteiten/bezienswaardigeheden uitstippelen. Een zeer interactieve site die de echte reiziger - de belangrijkste doelgroep - zeker zal aanspreken. Goed gedaan!"
Over de WebAwards
De WebAwards [http://www.webaward.org/index.asp ] worden elk jaar door de Web Marketing Association uitgereikt aan opmerkelijke websites in verschillende categorieën (TripCreator valt onder "Reizen"). Inzendingen worden door een panel van deskundigen beoordeeld, die punten toekennen op een schaal van 0-10 voor de volgende criteria :

- Ontwerp
- Innovatie
- Inhoud
- Technologie
- Interactiviteit
- Kwaliteit van de teksten
- Gebruiksgemak

TripCreator kreeg 68,5 punten van 70 toegekend en behaalde zo een score van 9.8, voldoende om de titel Beste Reiswebsite van 2015 [http://www.webaward.org/winner.asp?eid=31862#.VekqFflVhBf ] te mogen voeren.
Noot voor de redacteuren
Hilmar Halldórsson, de CEO, is beschikbaar voor een interview. Neem contact met hem op via hilmar@tripcreator.com. Hij is een gedreven ondernemer, die 16 jaar lang als leidinggevende in de reclamewereld werkte, voordat hij zijn passie volgde en in 2013 TripCreator stichtte.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met
Lella Erludóttir, marketing en communicatie
lella@tripcreator.com