Stork verkoopt de activiteiten van Stork Doetinchem

UTRECHT, Nederland, September 3, 2015 /PRNewswire/ --

Stork, leverancier van producten en diensten gericht op onderhoud, modificaties en betrouwbaarheid van productie-installaties in de olie & gas, chemische en energie-industrie, verkoopt de activiteiten van Stork Doetinchem.
Met ingang van 1 september 2015 neemt VINCI Energies in Nederland, de activiteiten over van Stork Doetinchem. De industriële automatisering en gebouw gebonden activiteiten van Stork Doetinchem, met een jaaromzet van 15 miljoen euro, worden voortgezet onder respectievelijk de merknamen Actemium en VINCI Facilities.
     (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150324/735948-a )

Over Stork
Stork levert diensten en producten voor onderhoud, modificaties en betrouwbaarheid van de productie-installaties bij onze klanten in olie & gas, chemische en energie-industrie. Met 16.500 medewerkers wereldwijd (UK & Afrika, Noord- en Zuid-Amerika, continentaal Europa, Midden-Oosten, Azië en de Pacific regio), biedt Stork innovatieve oplossingen en integreert "denken en doen" op het gebied van asset integrity; onderhoud, modificaties, consultancy, inspecties, reparatie, renovatie, verhuizingen en andere gerelateerde complexe projecten wereldwijd.
Voor meer informatie kunt u terecht http://www.stork.com.

Photo:

Stork

CONTACT: For more information contact: Beatrijs van de Ven, Marketing &Communications Director Mobile: +316-51566513, Email:Beatrijs.vandeven@stork.com, Web: http://www.stork.com

PR Newswire