130 Nederlandse fans gratis naar wedstrijden UEFA Champions League

PepsiCo is met de merken Lay's en Pepsi MAX vanaf dit seizoen officiële partner van de UEFA Champions League. En dat viert het bedrijf met een speciale actie waarbij Nederlandse voetbalfans twee maanden lang, iedere dag kans maken
op een duo-ticket voor een wedstrijd in de UEFA Champions League. Inclusief reisbudget én een overnachting in een 4-sterrenhotel.

Voor de meeste voetbalfans is het bijwonen van een wedstrijd in de UEFA Champions League een droom. Met de '#Gameready'-actie maakt PepsiCo die droom vanaf 12 september iedere dag voor twee Nederlandse fans waar. Wie de streepjescode van een Lay's of Pepsi product met actieverpakking invult op de site www.game-ready.com, maakt kans op een duo-ticket voor een wedstrijd in de UEFA Champions League inclusief reisbudget én een overnachting in een 4-sterrenhotel. Volgens PepsiCo is dit een unieke kans voor de Nederlandse voetbalfans om ergens in Europa een wedstrijd in de UEFA Champions League van dichtbij mee te maken. Voetbalfans kunnen twee maanden lang, iedere dag meedoen met deze actie.

Unieke ervaringen
Marieke van Balen, Marketing Director Benelux van PepsiCo: "Het betrekken van consumenten bij unieke evenementen maakt deel uit van het DNA van onze merken. De UEFA Champions League is één van de spannendste en grootste voetbalgebeurtenissen wereldwijd. Door ons partnership met de UEFA Champions League en deze nieuwe campagne trekken we dit op grote schaal door en bieden we voetbalfans kans op een unieke ervaring."

Twee maanden lang tickets winnen
Van 12 september tot 12 november 2015 kunnen voetbalfans in heel Nederland meespelen met deze actie. Meespelen kan via de website www.game-ready.com. Vanaf 7 september zijn via de social media-kanalen van Lay's en Pepsi MAX bovendien nog extra tickets te winnen.

NOOT VOOR DE REDACTIE

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met:

Bianca Koning | 06 30365022 | bianca@newinfluence.nl

Over PepsiCo
Dagelijks nuttigen consumenten overal ter wereld, in ruim 200 landen en gebieden, meer dan een miljard keer PepsiCo-producten. PepsiCo had in 2014 een netto-omzet van meer dan 66 miljard dollar en heeft een complementair voedingsmiddelen- en drankenportfolio dat Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker en Tropicana omvat. Het productportfolio van PepsiCo biedt een breed scala aan smakelijke voedingsmiddelen en dranken, waaronder 22 merken die elk een geschatte retail jaaromzet hebben van meer dan 1 miljard dollar.

'Performance with Purpose' vormt de basis van PepsiCo: het tegelijkertijd leveren van uitmuntende financiële prestaties, duurzame groei en aandeelhouderswaarde. In de praktijk betekent Performance with Purpose dat PepsiCo een breed assortiment van voedingsmiddelen en dranken biedt, van lekker tot gezond; continu zoekt naar innovatieve manieren om de milieu-impact te minimaliseren en operationele kosten te verlagen; wereldwijd een veilige en inclusieve werkomgeving biedt aan zijn werknemers, en de lokale gemeenschappen waarin het bedrijf actief is respecteert en ondersteunt, ook in de vorm van investeringen. Voor meer informatie: www.pepsico.com.

Als PepsiCo Nederland voeren wij bekende sterke merken als 7UP, Doritos, Duyvis, Gatorade, Lay's, Mountain Dew, Naked, Pepsi, Quaker, Smiths en Snack a Jacks en staan we in Nederland in de top 6 van voedingsmiddelen- en drankenbedrijven. In Nederland werken er zo'n 750 mensen op vier vestigingen, waaronder drie productielocaties. Voor meer informatie: www.pepsico.nl.

Over Vrumona Vrumona is een toonaangevende leverancier van frisse dranken in Nederland. In Nederland is Vrumona de licentiehouder en leverancier van de merken Pepsi, 7UP, Gatorade en Mountain Dew. Daarnaast heeft Vrumona vele eigen merken onder beheer, zoals Crystal Clear, SiSi, Royal Club, Holy Soda, Sourcy Vitaminwater en Sourcy. Vrumona is 100% onderdeel van Heineken N.V. In Nederland werken bij Vrumona ongeveer 400 mensen. Vrumona's streven is om een betrouwbare, service georiënteerde en innovatieve organisatie te zijn, waarbij de consument centraal staat. Dit komt tot uiting in het gevarieerde aanbod van top kwaliteit drankmerken. Op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen staat Vrumona midden in de samenleving en neemt zij haar verantwoordelijkheid. Bij het bereiden en verpakken van frisse dranken wordt voortdurend aandacht besteed aan het efficiënt gebruiken en verwerken van grondstoffen, verpakkingsmaterialen, water en energie. Hierbij wordt het milieu zo min mogelijk belast.

PepsiCo