LaserMaxx Lasergames opent 250ste lasergame locatie

Tijdens de communicatie van de recente openingscijfers heeft het Nederlandse LaserMaxx Lasergames bekend gemaakt dat de 250ste LaserMaxx laser game locatie geopend is in Iloilo in de Filipijnen. De opening valt in lijn met recente Aziatische openingen in onder andere Nepal, Thailand, Vietnam en India. LaserMaxx eigenaar Marcel Röhrs: "Lasergamen heeft recent een inpuls gekregen door een prominente aanwezigheid in populaire TV series zoals 'How I Met Your Mother'. Deze exposure heeft gezorgd voor een toenemende vraag naar lasergame spellen en daarmee naar lasergame bedrijven. Deze markt is zeker in Azië vers en open en onze recente opening in de Filipijnen valt perfect in dit plaatje."

De opening van de LaserMaxx locatie in Iloilo is de tweede van de Nederlandse lasergame bedrijf in de Filipijnen. Röhrs: "Wij zijn uitermate tevreden met de commerciële voortgang in de Filipijnen. Dat deze locatie de 250ste is, is ook nog extra bijzonder. Ons bedrijf heeft een speciale, persoonlijke band met de
Filipijnen en deze opening is derhalve uitermate inspirerend."

Vrijetijdsbesteding
Lasergamen is een populaire en actieve vrijetijdsbesteding voor groepen en gezelschappen waarin iedere deelnemer een lasergun en een laservest krijgt. Het doel hierbij is om zo veel mogelijk punten te verzamelen door anderen te raken, en uiteraard zelf zo min mogelijk geraakt te worden. In een speciaal gebouwde
lasergame locatie krijgt het spel mede dankzij de artistieke muurschilderingen en de licht-, geluid- en rookeffecten een extra dimensie en wordt de speler een unieke recreatieve activiteit aangeboden.

Over LaserMaxx Lasergames
Het in 1995 in De Bilt opgerichte LaserMaxx is marktleider in lasergame apparatuur. Met de lasergame producten van LaserMaxx kan op dit moment in meer dan 50 steden in Nederland gespeeld worden en wereldwijd op meer dan 250 locaties in 40 landen. Onder deze locaties bevinden zich metropolen als Amsterdam, Berlijn, Barcelona, Hyderabad, Istanboel, Johannesburg, Kathmandu, Lissabon, Moskou, Parijs, Praag, Stockholm en Wenen. Een complete lijst met locaties in binnen- en buitenland kan gevonden worden op www.lasermaxx.com.

Geplaatst in:

Perscontact LaserMaxx Lasergames B.V.
Bram Berndsen, +31 (0)302288049 of bram@lasermaxx.com
www.lasermaxx.com of www.lasermaxx.com/press (foto materiaal)

LaserMaxx Lasergames B.V.

De Bilt