New Skool Media lanceert glossy Nick & Simon

Op 3 september lanceert New Skool Media de Nick & Simon, een magazine rond het populaire duo. Nick & Simon staat vol primeurs, fraaie fotografie en is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met Nick Schilder en Simon Keizer zelf.

Nick: "We willen veranderen, vernieuwen en verrassen, dat doen we ook weer met dit magazine. Alles wat momenteel ruimte inneemt in onze belevingswereld staat in dit unieke document."
Simon: "Wat is dit gááf! In de (bijna) tien jaar dat wij on the road zijn, ben ik relatief gesloten geweest over mijn privéleven. 'De bladen' mijd ik. Maar dit keer hadden we de regie in eigen hand, daardoor was het mogelijk om opener zijn dan anders."

Zelfs voor doorgewinterde fans biedt Nick & Simon veel nieuws: nooit eerder vertelde verhalen waarin de mannen zich samen en los van elkaar openstellen.
Nick & zijn gezin: maak kennis met Nicks toekomstige vrouw Kirsten Hofstee en kinderen Nikki (4) en Julian (3). In Nick & Simon een exclusieve fotoreportage tijdens hun vakantie op Ibiza.
Simon & Annemarie: voor het eerst samen en thuis geïnterviewd en gefotografeerd:
Nieuwe liedjes: exclusief bij Nick & Simon: een unieke promo cd met twee gloednieuwe nummers van het nieuwe album OPEN van Nick & Simon (verschijnt 18/9 a.s.). Plus een voorproefje van alle andere nummers van het nieuwe album. De cd is niet los verkrijgbaar.

Ook in Nick & Simon:
- Achter de schermen bij Manchester United. Met: Simons schoonvader keeperstrainer Frans Hoek (van dé keeperswissel in 2014), Louis van Gaal, Daley Blind en Wayne Rooney
- Stylistes Fanny & Manon over de looks van de heren
- De plakboeken van Nick en Simon
- Nick tegenover zijn idool: schaakgrootmeester Anne Haast (22 jaar!)
- Backstage in Carré
- Vinyl. Yoga. Edukans. Reizen. Goeie wijn. Lekker eten. En snelle auto's

Nick & Simon is - in nauwe samenwerking met Nick Schilder en Simon Keizer - gemaakt door een club professionele, enthousiaste bladenmakers van New Skool Media onder hoofdredactie van Makkie Mulder, Nathan Vos en Peggy Weijergang. Het magazine is - inclusief promo cd - vanaf donderdag 3 september in de winkel verkrijgbaar voor Euro 7,95. Bestellen kan op nickensimonmagazine.nl

New Skool Media
New Skool Media is één van de grootste multimediale uitgeverijen van Nederland. Het portfolio bestaat uit nationaal bekende titels, waaronder: Fiets, Knipmode, Truckstar, Seasons, Home & Garden, KIJK, delicious. en Vorsten. New Skool Media beschikt over platformen voor haar specifieke doelgroepen om klanten en partners optimaal te kunnen bedienen met de mediumtypen print, online, mobile, events en e-commerce producten.
New Skool Media is in 2014 opgericht door Cor Jan Willig en Rob Koghee. Na de acquisitie van 19 special interest tijdschriftmerken staat de portfolioteller inmiddels op 23. New Skool Media heeft geloof in de goede uitgangspositie van tijdschriften om succesvol en voor de lange termijn merken te ontwikkelen.
www.newskoolmedia.nl

Meer informatie:
Recensie-exemplaren van N&S zijn beschikbaar vanaf 3 september a.s.
www.nickensimonmagazine.nl

Contactpersonen New Skool Media:
Uitgever: Rob Koghee rob.koghee@newskoolmedia.nl 06-53408300
Marketing/PR: