Nederlands kampioenschap honden gehoorzaamheid

Op zondag 6 september vindt het Nederlands Kampioenschap FCI Obedience 2015 plaats in Purmerend. FCI Obedience is een hondensport waarbij begeleider en hond gehoorzaamheidsoefeningen uitvoeren zoals volgen, zitten, liggen, vooruit sturen, apporteren en sorteren. De samenwerking tussen begeleider en hond moet hierbij optimaal zijn. De deelnemers hebben zich dan ook op voorhand moeten selecteren om te mogen deelnemen.

Er wordt op 3 niveaus gestreden om de titel Nederlands Kampioen 2015. De combinaties worden beoordeeld door keurmeesters uit binnen- en buitenland.
Tevens worden de wedstrijdkampioenen 2014/2015 gehuldigd.

Het NK start om 9.00 uur (8.15 uur loting startnummers) en duurt tot 17.00 uur.
Voor de prijsuitreiking vindt er een demonstratie door het FCI Obedience jeugdteam plaats.
Toegang is gratis, bezoekers zijn van harte welkom!

Het NK wordt gehouden bij;
Algemene Kynologen Club 'Waterland'
Westerweg 68a
1440 AG PURMEREND

Deze dag wordt georganiseerd door de Raad van Beheer, de overkoepelende organisatie in Nederland voor honden en hondensport met ruim 120.000 leden.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de organisatie: John van Hemert, 06-53493333 of 073-5995974.
E-mail: john.vanhemert@fciobedience.nl

Raad van Beheer Op Kynologisch Gebied in Nederland