Cees Welten lid van Raad van Advies van LSG

Cees Welten treedt toe tot de Raad van Advies van Laurens Simonse Groep (LSG). Cees Welten is eigenaar/oprichter van het gelijknamige Welten dat binnen de financiële sector actief is op het gebied van opleiding, detachering en financieel klantcontact. Welten volgt Jan Welmers op die door het toetreden tot de directie van Fontys Hogescholen af moest treden bij LSG. In de Raad van Advies hebben verder Luud Engels (oud-COO van technisch detacheerder TMC) en Rob van der Laan (partner Bencis en oud-bestuursvoorzitter Boer&Croon) zitting.

Eerder dit jaar werd Simone van Erp, sinds 10 jaar directielid van LSG, benoemd als opvolger van Jos van Kessel. Laatstgenoemde is sinds maart aangetreden als CEO bij Schouten & Nelissen. Oprichter Laurens Simonse is sinds dit jaar weer terug als lid van het managementteam binnen de organisatie die hij in 1998 opstartte.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Laurens Simonse via l.simonse@lsg.nl of 06 2280 1031.

Laurens Simonse Groep

Den Bosch