Nachtlancering scheurkalender Mattie & Wietze

Mattie & Wietze van Qmusic presenteren hun nieuwe scheurkalender bij Bruna met een nachtelijke happening. Op dinsdag 1 september gaat de winkel op de Nachtegaalstraat 83 in Utrecht om 23.00 uur speciaal open voor de lancering van de 2016 uitgave. Iedereen die hier naartoe komt, krijgt de scheurkalender gratis uit handen van Mattie & Wietze zelf.

Bruna verkoopt de Mattie & Wietze scheurkalender, die dit jaar voor de derde keer uitkomt, exclusief. Vorig jaar was dat een groot succes: binnen de kortste keren was de kalender uitverkocht. De 365 kleine en herkenbare geluksmomentjes uit het dagelijks leven van de luisteraars van Qmusic zijn mateloos populair.
De Mattie & Wietze-kalender is inmiddels een jaarlijks fenomeen, waar de mannen terecht trots op zijn. Wietze: "Eén keer is nog niets, twee keer is een gewoonte en drie keer is een traditie. Dit jaar presenteren wij onze derde scheurkalender. Een bijzonder moment. Dit moeten we natuurlijk groots vieren met onze luisteraars, want zij hebben de kalender weer weten te vullen met herkenbare geluksmomentjes."

Om het succes te vieren, organiseren Bruna en Q-Music nu de nachtelijke presentatie en uitdeelsessie. Een beetje als vroeger. Mattie: "Ik weet nog dat je 's avonds in de rij kon gaan staan voor het nieuwe album van Marco Borsato, het spel 'Grand Theft Auto' of de nieuwe iPhone - dus wij dachten dat doen we ook! Best wel spannend, straks staat er niemand. Dan gaan Wietze en ik daar gewoon een boek lezen. Dat is ook al heel lang geleden."

Mattie & Wietze hoeven zich geen zorgen te maken, Bruna heeft boeken genoeg. Net als agenda's en kalenders, waar de winkelketen een van de grootste verkopers van Nederland van is.

Geplaatst in:

Bruna BV