Nieuwe Algemeen Directeur RMC Cees Tommel

Eind september wordt Henk van der Beek, de huidige Algemeen Directeur van de Rotterdamse Mobiliteit Centrale RMC, 65 jaar en gaat dan een paar maanden later met pensioen.
Onder zijn leiding is de RMC, die in 2003 is opgericht door een samengaan van een deel van RET en de Rotterdamse Taxi Centrale RTC, uitgegroeid tot een van de grotere regiecentrales voor personenvervoer en mobiliteit in Nederland.

Per 1 september as. treedt de heer Cees Tommel (49 jaar) in dienst van de RMC als zijn opvolger.
Cees Tommel heeft de afgelopen 9 jaar als directeur Keyrail (de exploitant van de Betuweroute) veel ervaring opgedaan in de vervoerswereld, beschikt over een uitgebreid politiek netwerk zowel lokaal als in Den Haag en heeft ruime contacten in het bedrijfsleven, met name ook logistiek en haven gerelateerd.
De raad van Commissarissen, directie, management en OR van de RMC zijn blij met de komst van Cees Tommel en denken met hem een uitstekende opvolger in huis te hebben kunnen halen, waarbij de toekomst van de RMC in goede handen is.

Henk van der Beek zal overigens zijn andere taken en functies, zoals die van voorzitter MKB Rotterdam, lid dagelijks bestuur Sparta Rotterdam, etc. vooralsnog gewoon voortzetten.

Geplaatst in:

Noot voor de redactie (niet voor publicatie): neemt u voor vragen over dit bericht contact op met het secretariaat van RMC via 010-2085830.

Rotterdamse Mobiliteit Centrale RMC B.V.

Rotterdam