GX Software brengt XperienCentral naar de cloud

GX Software brengt XperienCentral naar de cloud
Vanaf 1 oktober kunnen organisaties XperienCentral ook afnemen in de cloud. Omdat GX Software de hosting, het beheer en het onderhoud verzorgt, is het veel eenvoudiger om deze high-end-software in gebruik te nemen. Daarmee wordt XperienCentral voor veel meer organisaties beschikbaar. Uiteraard blijft het mogelijk om XperienCentral zelf te (laten) hosten.

Breed beschikbaar
Nu XperienCentral in dit najaar ook beschikbaar is vanuit de cloud, kan de software heel snel in gebruik worden genomen. Dat leidt tot een drastische kortere time-to-market voor nieuwe of kortlopende digitale kanalen. Veel meer organisaties kunnen vanaf het najaar gebruikmaken van deze oplossing, waarmee ze hun digitale kanalen persoonlijk kunnen maken.

Besparen op IT-kosten
Een ander groot voordeel van de cloud-variant van XperienCentral is dat klanten zelf niet hoeven na te denken over zaken als serverruimtes, beveiliging, redundancy, up-time of onderhoud. Daardoor wordt de eigen IT-afdeling enorm ontlast, hetgeen klanten forse besparingen oplevert.

Enorme schaalbaarheid
Een ander voordeel is de schaalbaarheid. Klanten kunnen op elk moment servercapaciteit bijhuren. Daardoor kunnen nieuwe initiatieven - van campagnewebsites tot testomgevingen - heel snel worden uitgerold. Er kan ook worden opgeschaald als een website veel meer bezoekers trekt. Dankzij deze schaalbaarheid zijn klanten verzekerd van een optimale performance.

Klanten ontzorgen
'Vanaf dit najaar kunnen we organisaties alle zorg uit handen nemen met onze cloud-omgeving,' zegt John Joosten, COO van GX Software. 'De omgeving is speciaal opgezet voor XperienCentral en daarmee dus de ideale plek om gebruik te maken van één van 's werelds meest gerenommeerde WCM-oplossingen.' Uiteraard blijft het ook mogelijk om XperienCentral te hosten op een zelf gekozen locatie, bijvoorbeeld on-premise of bij een derde partij.

Geplaatst in:

Over GX Software: GX Software is hét softwarebedrijf voor organisaties die digitale kanalen persoonlijk willen maken. Wij ontwerpen, regisseren en leveren de beste persoonlijke digitale ervaringen. Onze klanten zijn organisaties waar de klant centraal staat, die beter willen inspelen op terugkerend gedrag en veel afzonderlijke contactmomenten kennen. Support en service delivery processen zijn voor hen van groot belang. Integratie, stabiliteit en schaalbaarheid zijn dan ook cruciaal voor het behalen van succes. Wij bieden oplossingen die in staat zijn om te handelen vanuit het perspectief van de klant, met 's werelds beste user interface en user experience. Onze software is daadwerkelijk in staat om bezoekers te identificeren, met hen te interacteren én over alle kanalen te integreren.

Contactpersoon: Niels de Veth, +31 24 388 82 61, niels.deveth@gxsoftware.com

GX Software

plaats:
Nijmegen
website:
http://www.gxsoftware.com

Andere persberichten van deze organisatie

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234