OnbeperQt matcht voor BNN in nieuw seizoen The Undateables

Rotterdam, 26 augustus 2015

De eerste week van september is het zover, het nieuwe seizoen van het BNN-programma The Undateables gaat van start. Dit keer in samenwerking met OnbeperQt! In het programma doet OnbeperQt waar het goed in is: het begeleiden van mensen met een beperking in hun zoektocht naar contact.

OnbeperQt; dé ontmoetingsplek voor mensen met een beperking.

OnbeperQt opende eind 2014 online haar deuren voor iedereen in Nederland met een beperking. OnbeperQt.nl is een online ontmoetingsplatform met offline ondersteuning; onbeperkte mogelijkheden voor iedereen met een beperking! De site biedt de mogelijkheid met gelijkgestemden in contact te komen. Aan de hand van eventuele persoonlijke begeleiding wordt een aantrekkelijk profiel opgesteld waarna de leden zelf of onder begeleiding aan de slag kunnen. Op www.onbeperqt.nl kunnen leden profielen zoeken, elkaar een 'Qute 'geven, een kennismakingsbericht sturen en live chatten.

Waarom OnbeperQt?
OnbeperQt probeert leden met een beperking op een zo veilig mogelijke manier met elkaar in contact te brengen. Door middel van persoonlijke begeleiding helpt het team leden hun weg te vinden op de site. OnbeperQt richt zich op alle vormen van contact, zowel online, via een vriendschap of zelfs een relatie. OnbeperQt is hiervoor de juiste plek! De organisatie helpt -indien gewenst- online contact ook offline door te zetten. Er worden verschillende evenementen georganiseerd en er kunnen indien gewenst tevens persoonlijke ontmoetingen plaatsvinden.

Vind ons op Facebook of Twitter #OnbeperQt
www.onbeperqt.nl