Palmer Capital Emerg Eur Prop Fund ziet bezettingsgraad verder stijgen

Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. (Property Fund) heeft een overeenkomst gesloten met Zásilkovna s.r.o. voor de huur van circa 459m2 in het pand Drahobejlova in Praag voor een jaarlijkse brutohuur van circa EUR 48.500. Zásilkovna s.r.o. is een succesvolle en snelgroeiende webshop in Tsjechië en Slowakije.

Met de huurovereenkomst stijgt de bezettingsgraad van het pand Drahobejlova van 77,8% naar 92,1%. De bezettingsgraad van de gehele portefeuille van het Property Fund loopt hiermee op van 80,6% naar 81,1%.

Op grond van lopende onderhandelingen met potentieel nieuwe huurders verwacht het management van het Property Fund in de komende maanden een verdere stijging van de bezettingsgraad van de portefeuille van het fonds.

Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. belegt in commercieel vastgoed in Midden Europa. Aandelen van het fonds (ISIN-code NL0006311706) zijn dagelijks verhandelbaar via NYSE Euronext Amsterdam als closed-end beleggingsfonds.

Voor meer informatie:
Palmer Capital Fondsenbeheer B.V.
E-mail: info@palmercapital.eu

PALMER CAPITAL NEDERLAND N.V.

Deventer