Brainnet Contractmanager voor TenneT

Brainnet door TenneT aangesteld als Contractmanager tijdelijk extern personeel (IT en non-preferred)

NIEUWEGEIN, 20150824 -- Brainnet, marktleider in Nederland op het gebied van efficiënt inrichten van inhuurprocessen en het beheren van flexibele schillen is door TenneT, de beheerder van het landelijk hoogspanningsnet, per 20 juli 2015 aangesteld als contractmanager tijdelijk extern personeel (IT en non-preferred). Naast het werven en leveren van tijdelijk extern personeel zal Brainnet, samen met Harvey Nash, ook de rol van contractmanagementpartij vervullen.

Arno Lugthart, directeur van Brainnet: "De aanbesteding van TenneT ging niet alleen over prijs, maar vooral over kwaliteit en toegevoegde waarde. Brainnet hanteert sinds jaar en dag een kwaliteitsstrategie. Juist om deze reden past TenneT goed tussen de opdrachtgevers van Brainnet bestaande uit banken, verzekeraars, energiebedrijven, bouwbedrijven, zakelijke dienstverleners en onderwijsinstellingen. Als onafhankelijke marktpartij werken wij succesvol samen met een netwerk van duizenden leveranciers en zelfstandige professionals. Dit sluit aan bij de vraag van TenneT".

De looptijd van de raamovereenkomsten is 3 jaar met maximaal driemaal het recht tot verlenging met nogmaals 1 jaar.

Brainnet, is opgericht in 1996 en voert voor haar klanten het gehele inhuurproces uit in de rol van Managed Service Provider en Contractmanager. Brainnet is tweevoudig winnaar van de FD Gouden Gazellen Award (2012-2013) en winnaar van de High Growth Award Midden Nederland (2013). Brainnet had in 2014 een omzet van Euro 280 miljoen. Zie ook: www.brainnet.nl

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Anne Meint Bouma, Adjunct-directeur
Tel: +31 (0)30 - 230 61 41