Mathijs Maaltijdbox richt zich op families met de Familiebox

Mathijs Vrieze start met Mathijs Maaltijdbox op maandag 24 augustus 2015 een landelijke TV campagne om zijn nieuwste Maaltijdbox ‘de Familiebox’ te introduceren. Met deze introductie wil Mathijs Maaltijdbox een unieke positie claimen in de markt van maaltijdboxen en zich positioneren naast Hello Fresh en andere aanbieders.

‘Dit is toch echt geweldig’ aldus de Nederlandse TV-kok Mathijs Vrieze. ‘Sinds de introductie van onze Variatiebox in april krijg ik veel berichten van mensen die naar aanleiding van mijn Maaltijdbox weer geïnspireerd raken om lekker te koken. Vooral families met drukke vaders en moeders hebben behoefte aan een lekkere snelle maaltijd met verse ingrediënten, zonder veel gedoe. Het liefst ook nog verantwoord. Dit vraagt om toegankelijke recepten met bijpassende verse producten. Wij hebben daarom als eerste aanbieder van Maaltijdboxen een speciale Familiebox ontwikkeld met recepten en ingrediënten die kinderen lekker vinden en natuurlijk snel op tafel staan. Vaak al binnen 15-20 minuten! We zijn fan van biologisch en puur en zorgen ervoor dat al onze visproducten het Marine Stewardship Council-keurmerk (MSC) hebben. De vissers die werken voor dit keurmerk houden het leven in zee zo veel mogelijk in stand.

Over Mathijs Maaltijdbox;

Mathijs Maaltijdbox is ontstaan uit een echte behoefte. We willen weten wat we eten en we willen snel met verse ingrediënten het avondeten op tafel zetten. In 2014 hebben TV Chef Mathijs Vrieze en Streekmolen elkaar hierin gevonden en zijn verder gegaan onder de naam ‘Mathijs Maaltijdbox’. Inmiddels zijn er al ruim 300.000 Maaltijden thuisbezorgd.

Samen lekker eten. Dat is ons motto. Eten verbindt en wij vinden het een eer om daar onze rol in te mogen spelen.

Over Mathijs Vrieze;

Mathijs Vrieze heeft al ruim 500.000 kookboeken verkocht waarin hij zijn recepten bundelde. Als tv-kok zet hij zich in om basisschoolkinderen en hun ouders te helpen met een gezondere leefstijl in het RTL Telekids programma “Totally Fit Kidz.” Mathijs is een graag geziene gast bij Editie NL en was eerder te bewonderen in programma’s als Eten & Daten, Puur Smaak, 100% NL TV en 4ME.

Geplaatst in:

Voor meer informatie over Mathijs Vrieze, beeldmateriaal en interviewaanvragen:
Wessels Management
Luuk Wessels
Luuk@Wesselsmanagement.nl
0611608838

Voor meer informatie over de Familiebox, de Variatiebox en actiemogelijkheden:
By Saya
Saya Seesing
PR@BySaya.nl - 06-28426884

Voor zakelijke vragen kunt u contact opnemen met:
Malcolm Burg - 085-027 00 05
info@mathijsmaaltijdbox.nl

Wessels Management

plaats:
Hilversum

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234