300 Brommers van start in Carbage run

Op maandag 24 augusts a.s. gaat de Brommer Edieit van Europa's grootste (en gekste) straatrally van start: The Carbage Run. Maar liefst 300 brommers verzamelen maandagmorgen in Emmen voor een 5-daagse rit die eindigt in Oslo.

The Carbage Run
The Carbage Run is een 5-daagse rally door Europa in een auto of brommer die niet meer mag kosten dan 500 Euro. Alle deelnemers worden uitgedaagd met een zo origineel mogelijk voertuig aan de start te verschijnen. Bij deze rally gaat het niet om snelheid maar juist om gekkigheid en creativiteit. The Carbage run is begonnen in 2009 en is inmiddels uitgegroeid tot Europa's grootste straatrally met 4 verschillende edities per jaar.

Derde brommer editie
The Carbage Run Brommer Editie 2015 is alweer de 15e Carbage run en de 3e Brommer Editie. Elk jaar is de route anders. Dit jaar start de rally vanaf het FC Emmen Stadion te Emmen. Vervolgens rijden de deelnemers via Duitsland en Zweden naar Oslo in Noorwegen.

Start - Maandag 24 augustus
Om 9.00 uur vertrekken alle brommers vanaf het voetbalstadion in Emmen om aan het grote avontuur te beginnen. Een bijzonder moment met bijzondere voertuigen en bijzondere mensen. De deelnemers zullen tussen 7.00 uur en 8.00 uur verzamelen en om 9.00 uur zal het startschot klinken voor de eerste etappe naar Bremerhaven.

Geplaatst in:

The Carbage Run