HEMA opent 3e winkel in Madrid

HEMA heeft vandaag haar derde winkel in Spanje geopend.

De winkel is ingericht naar het internationale concept van HEMA dat speciaal is ontwikkeld voor klanten die niet met HEMA zijn opgegroeid en die door de overzichtelijke indeling in verschillende 'kamers' in een oogopslag zien waar ze wat kunnen vinden. De nieuwe winkel is gevestigd op Calle del Conde penalvar in het centrum van Madrid.

Saskia Touw, Formulemanager HEMA International: "In Nederland heeft ons bedrijf een lange historie en kennen de mensen onze winkels. In Spanje is HEMA nog relatief onbekend. Daarom hebben we gewerkt aan een logische winkel waar iedereen snel de weg weet te vinden. Ook als je bij binnenkomst nog geen idee hebt wat voor producten HEMA aanbiedt. De winkel is net zo verdeeld als een gemiddeld woonhuis. Met een woonkamer, studeerkamer, slaapkamer, keuken, eetkamer, badkamer, kinderkamer en babykamer. In al deze kamers vind je producten die je in je huis ook in die kamer zou gebruiken. In de kinderkamer ligt dus bijvoorbeeld kinderkleding maar je vindt er ook knuffelbeesten en snoepjes. In de keuken staan niet alleen pannen maar bijvoorbeeld ook olijfolie en kruiden".

Top 3 meest populaire HEMA producten in Spanje:

1. HEMA ontbijtkoek
2. HEMA stroopwafels
3. HEMA beauty producten

Informatie over HEMA
Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten makkelijker en leuker. Met producten die opvallen door een goede kwaliteit, een goed ontwerp en een scherpe prijs. HEMA heeft bijna 700 winkels in 7 landen, 11.000 medewerkers en circa 32.000 producten en diensten. HEMA maakt gewoon bijzonder.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

HEMA B.V.
Afdeling Corporate communicatie / Arnold Drijver