Cargill, Molson Coors, Telefonica O2, Fairphone, Eastman, AkzoNobel in november in Londen voor de Sustainable Supply Chain Conference, de meest vooraanstaande Europese conferentie op het gebied van de duurzame distributieketen

LONDEN, August 17, 2015 /PRNewswire/ --

Supply chain of ketenbeheer wordt door internationale ondernemingen vaak als een risicogebied beschouwd. Een aantal wereldmerken hebben in de afgelopen jaren hun bedrijfsactiviteiten herzien,waardoor ketenbeheer opgebloeid is als een domein van mogelijkheden en innovatie.
     (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130103/586371 )

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150817/258855 )

De twee dagen durende Sustainable Supply Chain Summit [http://events.ethicalcorp.com/supplychain/index.php ] is exclusief gericht op het samenbrengen van  de belangrijkste marktleiders om dit kritieke onderdeel van het zakenleven te bespreken. De Summit zal via sessies rondom de kernpunten, gevalsanalyses en diepgaande rondetafeldebatten de gesloten kringloop met een aantal van de meest inspirerende bedrijfs- en NGO-leiders behandelen.
Onder de sprekers die hun ervaringen zullen delen bevinden zich senior bestuurders van AkzoNobel, Cargill, Bam Construct, Olam International, GSK, Telefonica O2, Molson Coors en (vele) anderen.
Het publiek,  dat voor bijna 70% uit bedrijfsmerken zal bestaan , speelt een actieve rol in de 17 besprekingen en debatsessies. Voorgaande deelnemers omvatten merken als The Co-Operative, SABMiller, PepsiCo, Johnson Matthey, Ericsson, HP, Marks and Spencer, Deutsche Telekom AG, Arriva, Bloomberg en vele anderen.
De voor de 10e uitgave van deze vooraanstaande distributieketenconferentie voorgestelde onderwerpen omvatten: grotere doorzichtigheid in de waardeketen, direct eigenaarschap van de fabrieken van leveranciers, ontwrichtende strategieën voor waardeketens, gedeelde waardecreatie in de hele waardeketen en samenwerking tussen de industrieën.
Voor meer informatie over deze belangrijke Europese conferentie op het gebied van de duurzame distributieketen, kunt u een bezoek brengen aan  de officiële website van het evenement hier [http://events.ethicalcorp.com/supplychain/index.php ]

Photo:

Ethical Corporation