Ciber Mobile innoveert met iBeacon technologie tijdens SAIL Amsterdam

Ciber Mobile innoveert met iBeacon technologie tijdens SAIL Amsterdam 2015

Eindhoven - Tijdens het grootste nautische evenement van Europa - SAIL Amsterdam 2015 - gaat Ciber locaties en schepen uitrusten met iBeacons.

Een selectieve groep genodigden kunnen met de speciale Ciber Tailship App locatie gebaseerde, relevante informatie ontvangen. De iBeacon zendt een constant signaal uit dat via Bluetooth wordt opgevangen. Op het moment dat je in de buurt van een iBeacon bent, zal de app informatie verschaffen over de schepen, locaties en objecten in de omgeving van de iBeacon op je smartphone.

Met de iBeacons kunnen corporates en evenementen, maar ook winkels en horecagelegenheden relevante berichten sturen naar bezoekers of medewerkers in de directe omgeving.

Ciber ontwikkelt op dit moment een nieuwe generatie 'smart' mobile services gebaseerd op innovatie en openheid. Hiermee worden nieuwe initiatieven en businessmodellen ondersteund en bieden deze toegang tot bedrijfkritische informatie, waarbij de vereiste beveiligingsniveaus worden gewaarborgd. De context waarin informatie wordt aangeboden maken deze diensten voor gebruikers nog relevanter.

SAIL Amsterdam 2015 vindt plaats van woensdag 19 tot en met zondag 23 augustus 2015.

Over Ciber:
Ciber is een wereldwijd ICT-consultancybedrijf met meer dan 6.500 consultants & digital media professionals in Noord Amerika, Europa en Azië / Pacific en een jaarlijkse omzet van ca. 1 miljard dollar.
Ciber Nederland is een modern, klantgericht en resultaatgedreven en werkt samen met organisaties om technologiestrategieën en -oplossingen te ontwikkelen die concrete waarde opleveren.
Het bedrijf is opgericht in 1974 en handelt op de New York Stock Exchange (NYSE: CBR). Voor meer informatie, bezoek: www.Ciber.nl

Geplaatst in:

Ciber Nederland BV