Mindtree uitgeroepen tot een Top 10 Outsourcing Service Provider in VS en EMEA door ISG

BANGALORE en WARREN, New Jersey, August 11, 2015 /PRNewswire/ --

Mindtree, een wereldwijde dienstverlener op het gebied van digitale transformatie en IT, heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf is uitgeroepen tot een Top 10 Outsourcing Service Provider in de VS en EMEA door Information Services Group (ISG), een toonaangevend bedrijf in technologische inzichten, marktkennis en adviesdiensten.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140416/681203 )

Mindtree was een van de toonaangevende leveranciers in de Breakthrough 10-categorie voor beide regio's op basis van jaarlijkse contractwaarde (Annual Contract Value, ACV) die in de afgelopen 12 maanden werd binnengesleept, volgens de ISG Outsourcing Index(TM). De ISG Outsourcing Index(TM), nu in zijn 51e opeenvolgende kwartaal, biedt een onafhankelijk driemaandelijks overzicht van de meest recente gegevens en trends in de sourcing industrie voor bedrijven, dienstverleners, analisten en de media.

Krishnakumar Natarajan, CEO en MD, Mindtree, verklaarde, "Uitgeroepen worden tot een Top 10 Outsourcing Provider door ISG in de VS en EMEA weerspiegelt onze expertise in toonaangevende digitale transformatie-inspanningen voor klanten wereldwijd. Onze Digitale DNA helpt ons opmerkelijke klantervaringen te creëren in de hele waardeketen, waardoor onze klanten de concurrenten kunnen overtreffen en het voortouw blijven nemen in de industrie.

"Mindtree blijft zich vestigen als een toonaangevende en groeiende speler op de wereldwijde markt voor IT-diensten, gebaseerd op het volume van haar activiteiten in vergelijking tot andere leveranciers in de industrie," aldus Paul Reynolds, Chief Research Officer van ISG. "Dit is de tweede keer op rij dat Mindtree in een van onze Top Provider-lijsten staat in 2015."

"Al meer dan een decennium is de ISG Outsourcing Index(TM) de gezaghebbende bron voor marktkennis met betrekking tot outsourcing transactiestructuren en -voorwaarden, industriegoedkeuring, geografische prevalentie en prestaties van dienstverleners. Mindtree's opname in de ISG Outsourcing Index is gebaseerd op gegevens die het bedrijf elk kwartaal indient bij ISG.

Over Information Services Group

Information Services Group (ISG) is een toonaangevend bedrijf in technologische inzichten, marktkennis en adviesdiensten dat meer dan 500 klanten over de hele wereld bedient om hen te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken. ISG ondersteunt private en publieke sector organisaties om hun operationele omgeving te transformeren en te optimaliseren door middel van onderzoek, benchmarking, consulting en managed services, met een focus op informatietechnologie, transformatie van bedrijfsprocessen, programmabeheerdiensten en planning van ondernemingsmiddelen. Klanten wenden zich tot ISG voor unieke inzichten en innovatieve oplossingen om optimaal gebruik te maken van technologie, de diepste gegevensbron in de industrie, en meer dan vijf decennia ervaring en wereldwijd leiderschap in informatie- en adviesdiensten. Het bedrijf is gevestigd in Stamford, Conn., en telt meer dan 850 medewerkers en is actief in 21 landen. Ga voor meer informatie naar http://www.isg-one.com

Over Mindtree

Mindtree [NSE: MINDTREE] levert digitale transformatie- en IT-diensten, van ideevorming tot uitvoering, waarmee Global 2000-klanten hun concurrenten kunnen overtreffen. Mindtree werd 'digitaal geboren' ('Born Digital') en heeft een flexibele, gezamenlijke aanpak voor het creëren van op maat gemaakte oplossingen voor de digitale waardeketen. Tegelijkertijd helpt onze diepgaande expertise in infrastructuur- en applicatiebeheer bij het optimaliseren van uw IT in een strategische troef. Of u nu wilt dat uw bedrijf gedifferentieerder wordt, zakelijke functies opnieuw dient uit te vinden of de omzetgroei moet versnellen, wij kunnen u daarbij van dienst zijn. Ga naar http://www.mindtree.com voor meer informatie.

Neem voor meer informatie contact op met:
Priyanka Waghre
Mindtree