Nieuwe merkcampagne geheel in het teken van blije verrassingen

hollandsnieuwe tovert glimlach op gezichten van klanten
Nieuwe merkcampagne geheel in het teken van blije verrassingen

Amsterdam, 6 augustus 2015 - Een blije glimlach op het gezicht van supertevreden klanten. Dat stelt telecomaanbieder hollandsnieuwe zich ten doel met een nieuwe merkcampagne, die in het teken staat van blije verrassingen. In plaats van overrompeld te worden door een onverwacht hoge telefoonrekening, staat het merk voor producten en diensten die voor positieve verrassingen zorgen. Het eerste onderdeel van de campagne is de sponsoring van het nautische evenement PreSail in IJmond. Naast een groots verrassingsoptreden van een populaire A-artiest op 15 augustus staat er ook een speciaal hollandsnieuwe-team klaar om alle bezoekers met verrassende services blij te maken.

Blij(f) verrast
Onverwacht hoge rekeningen of administratief gedoe zijn jammer genoeg niet ongewoon in de telecomsector. "Met deze nieuwe positionering laten we zien dat het ook anders kan. We luisteren naar onze klanten en maken waar wat we beloven. Maar ook wat we niet beloven! Juist dat stapje extra geeft klanten een blij gevoel. En daar worden wij weer blij van," zegt manager hollandsnieuwe, Michel Pieterse. Het merk startte in 2011 en biedt voordelige combinaties van toestellen en Sim Only abonnementen en bundels waarmee je zelf bepaalt of je ermee internet, belt of sms't. Ook zijn diensten flexibel aanpasbaar en betaal je een lager tarief als je buiten je bundel gaat.

De eerste verrassing
De campagne zit vol elementen die steeds een glimlach tevoorschijn toveren. De eerste grote verrassing is de sponsoring van PreSail IJmond op zaterdag 15, zondag 16 en dinsdag 18 augustus. Tijdens dit nautische evenement dat voorafgaat aan SAIL Amsterdam worden de bezoekers op verschillende manieren verrast. Zo zijn er extra mobiele masten voor een perfecte netwerkdekking geïnstalleerd, staat er op 15 augustus in IJmuiden een verrassingsoptreden van een grote Nederlandse artiest gepland en levert een speciaal promoteam spontane diensten aan het publiek. Sta je bijvoorbeeld al een tijdje in de rij? Laat je verrassen door een sluiproute. Is het je nét iets te zonnig? Verrassing: schaduw! Telefoon leeg? In een mum van tijd tank jij verrassend snel bij. Door een foto van één van de hollandsnieuwe-verrassingen met #blij te delen, maken consumenten bovendien kans op een jaar lang gratis bellen.

Campagne-credits
Aan deze campagne werkten mee:
- Strategie: Marlon Heckman
- Copy en creatie: Edsard Schutte, Geert Ploeger en Bureau Kellerman
- PR: Het PR Bureau

Over hollandsnieuwe
hollandsnieuwe is een telecomprovider die in 2011 is opgericht als dochteronderneming van Vodafone Libertel BV. Het merk biedt glasheldere producten en diensten, die je altijd eenvoudig af kunt stemmen op jouw persoonlijke wensen. Zo wil hollandsnieuwe mobiele telefonie weer begrijpelijk maken. Met een frisse blik naar de wereld kijken en aanbieden waar klanten echt om vragen. hollandsnieuwe staat voor openheid, een verfrissende, nuchtere aanpak en voordeel; de tarieven zijn laag en het aanbod is helder en duidelijk.

Geplaatst in:

Ga voor meer informatie naar www.hollandsnieuwe.nl of volg het merk op Facebook en/of Twitter. Voor overige vragen of beeldmateriaal, neem contact op met pers@hollandsnieuwe.nl.

hollandsnieuwe