Options Group kondigt lancering aan van nieuwe slimmere, snellere website voor vinden executives

NEW YORK, 3 augustus 2015 /PRNewswire/ -- Options Group heeft de lancering aangekondigd van een nieuwe website die een betere representatie is van onze kernservices: exclusieve snelle toegang tot toptalent, primaire onderzoeksintelligentie en strategische organisatorische analyse. De site illustreert hoe wij willen worden gezien en gewaardeerd voor onze pogingen om een leiderschapspositie te behouden als het gaat om het wijzigen van het aanzien van de wereldwijde werving, onderzoek en consultancy op het gebied van de financiële dienstverlening.

Slimmer en sneller zoeken naar executives is nu mogelijk voor meer financiële en niet-financiële organisaties over de hele wereld, dankzij onze nieuwe geoptimaliseerde website. De nieuwe branding weerspiegelt dit essentiële voordeel symbolisch met uniek beeldgebruik dat de kwaliteiten van Options Group tot uitdrukking brengt. Onze wervingspraktijk bestrijkt steeds meer producten en regio's en onze toezegging om klanten te helpen de onzekerheid te elimineren uit het besluitvormingsproces kan worden gerealiseerd met onze "enterprise-benadering", die het voor ons mogelijk maakt om de beste oplossingen voor hun behoeften aan talent aan te dragen.

OGiQ, onze engine voor marktintelligentie, ondersteunt onze uitgebreide strategische services door een dieper inzicht en een hoger niveau van intelligentie te bieden. Onze onderzoeksproducten combineren marktgegevens met onze eigen gegevens en helpen om klanten in staat te stellen vol vertrouwen de juiste zakelijke beslissingen te nemen.

De nieuwe website is ontworpen met het oog op eenvoudige navigatie voor zowel gebruikers als zoekmachines en een responsiviteit die aanpassing aan elk apparaat mogelijk maakt. De belangrijkste principes die ten grondslag liggen aan ons succes, worden door de hele site uitgedrukt en weerspiegelen onze cultuur: teamwerk, integriteit, verantwoordelijkheid en loyaliteit.

Het opwindende nieuwe imago vormt een belangrijk keerpunt voor Options Group. Dit is maar een van onze vele initiatieven en we verwachten het hele jaar lang aanvullende aankondigingen te kunnen doen om nog beter te laten zien hoe toegewijd wij zijn aan het leveren van innovatieve producten en services van wereldklasse aan onze investeerders, klanten, kandidaten, toeleveranciers en toekomstige werknemers.

Neem even de tijd om onze nieuwe website te verkennen op www.optionsgroup.com [http://www.optionsgroup.com/].

OVER OPTIONS GROUPOptions Group is opgericht in 1992 en is wereldwijd leider op het gebied van het vinden van executives en strategische consultancy voor bedrijven in de financiële dienstverlening. Sinds 2000 hebben we een lokale presentie op vijf continenten en hebben we duizenden professionals op midden- en hoger niveau weten te plaatsen bij vele verschillende organisaties op alle gebieden van de financiële dienstverlening. Met meer dan 140 consultants en professionals op het gebied van marktintelligentie heeft Options Group een grondige kennis van de belangrijkste competenties in de financiële sector en loopt het bedrijf voorop in de trends op het gebied van wereldwijde werving en compensatie.

Options Group

CONTACT: Options Group +1-212-982-8405