Promotie Jos Bloemers

Jos Bloemers is op 1 oktober 2014 gepromoveerd aan de Universiteit Utrecht op het proefschrift "Sex, Drugs & Dual Control". In dit proefschrift worden onderzoekingen beschreven naar een nieuwe aanpak bij de ontwikkeling van geneesmiddelen voor de behandeling van verminderd seksueel verlangen bij vrouwen. De promotie was eerder gepland op 10 september 2014, maar werd toen uitgesteld omdat de universiteit helemaal zeker wilde stellen dat de beoordeling van het proefschrift geheel onafhankelijk was geschied. Nadat het proefschrift aan een nieuw samengestelde beoordelingscommissie is voorgelegd, constateert deze dat de wetenschappelijke kwaliteit ervan is gegarandeerd en feitelijk nimmer in het geding is geweest; de commissie heeft het proefschrift dan ook in ongewijzigde vorm goedgekeurd.

Emotional Brain BV
Donna Emmerik