Primera breidt verder uit in gaming

Nadat Primera als eerste winkelketen, met ruim 450 winkels in Nederland, de Nintendo eShop Card introduceerde én de lancering van de Sony PlayStation prepaid card, start Primera vanaf deze week met de verkoop van Microsoft Xbox prepaid cards. Hiermee biedt het een volledig aanbod van prepaid gamecards.

Met de prepaid gamecards kunnen gamers een breed aanbod van online games en content aanschaffen zonder dat hiervoor een creditcard is vereist.

"De game markt is erg in beweging, voor 2013 verwachten wij een verdubbeling van de omzet. De introductie van de Sony PlayStation 4, maar ook een verdere uitbreiding van het digitale aanbod op de consoles heeft een positief effect op de resultaten." aldus assortimentsmanager Mikel van Soest. "Ook voor de komende jaren verwachten wij een positieve ontwikkeling van de gamecards doordat het aanbod verschuift van fysiek naar digitaal".

Primera is marktleider op het gebied van cadeaukaarten en vanaf oktober gestart met een afzonderlijke presentatie van de prepaid categorie. Naast gamecards bestaat het assortiment onder andere uit iTunes, Spotify, 3V, Videoland en Pathé Thuis.

Vanaf deze week zijn de Microsoft Xbox prepaid cards verkrijgbaar in ruim 450 Primera winkels.

Geplaatst in:

Deze persinformatie wordt u toegestuurd door Coöperatie Primera b.a.. Voor extra informatie, interviews en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Christel Teeuwen - van der Pol, info@primera.nl of 0418 - 65 10 07.

Over Primera
Coöperatie Primera b.a. is een organisatie van, voor en door zelfstandige ondernemers, opgericht in 1991. Naast de inmiddels ruim 450 aangesloten zelfstandige ondernemers kent Coöperatie Primera b.a. twee participanten. Dit zijn British American Tobacco The Netherlands B.V. en Agio Cigars. De participanten ondersteunen de coöperatie. Alle activiteiten van Coöperatie Primera b.a. zijn gericht op het commerciële en bedrijfseconomische succes van de zelfstandige ondernemers, die dan ook de meerderheid van de aandelen in eigendom hebben.

Coöperatie Primera b.a.

Waardenburg