MG doneert één miljoen mondkapjes in Europa (VIDEO)

MG Motor Europe doneert één miljoen mondkapjes aan de gezondheidszorg en ziekenhuispersoneel in Nederland, Noorwegen, België, Luxemburg Frankrijk en Oostenrijk als antwoord op de dringende huidige behoefte aan medische hulpmiddelen. Er zijn 350.000 mondkapjes bij het Nederlandse Rode Kruis afgeleverd. Daarnaast stelt MG 30 nieuwe, elektrische MG ZS EV SUV’s beschikbaar om zorgmedewerkers door het hele land te ondersteunen met hun mobiliteit.

Geplaatst in:

Het gemonteerde videopersbericht is hier te vinden:

Bekijken/Embedden:

Het ruwe HD beeldmateriaal is eenvoudig van de volgende ftp-server te downloaden:

· Gebruik de link Videodistribution.anp.nl in uw FTP-programma, of ga naar ftp://videodistribution.anp.nl in uw browser

· Login: anpinopdracht

· Pass: anpinopdracht

* Op het aangeboden videomateriaal berust copyright van ANP Pers Support. Het videomateriaal mag gratis en rechtenvrij worden geplaatst, gemonteerd en uitgezonden voor redactionele doeleinden in de context van dit onderwerp, zonder verplichte vermelding van de bron ANP Pers Support.

Omnicom PR Group