Carlo Boszhard lanceert 'TV Kantine de musical'

Vanmiddag tijdens Life4You heeft Carlo Boszhard de TV Kantine Musical gepresenteerd. Carlo vertelde enthousiast in de uitzending waarom deze musical de állerleukste is en een echt feest. De hoofdrollen in 'TV Kantine de musical' zijn niet weggelegd voor Carlo en Irene zelf. De musical is namelijk gemaakt voor alle leerlingen van groep 8 die afscheid nemen van de basisschool.

Carlo koesterde al langer de wens om zelf een musical te schrijven. Niet meteen een nieuwe grote Broadway productie, maar een musical voor kinderen. Het voornaamste doel is om hun talent te ontwikkelen. Zelf heeft hij hele fijne herinneringen aan zijn eigen musical van de lagere school 'De Allerlaatste Nieuwsshow', een Benny Vreden musical. Carlo ontdekte toen zijn grote passie en talent voor het toneel. Benny Vreden is de grondlegger van de musicaltraditie op scholen en Carlo is een groot fan van de Benny Vreden musicals.

De liedjes- en verhaalteksten van 'TV Kantine de musical' zijn van Carlo Boszhard. De muziek schreef Carlo samen met Mark Pütz. Voor de productie tekent het team van Benny Vreden Kinderproducties onder leiding van Bart Peters.

'TV Kantine de musical' is een combinatie van de belevenissen van bekende Nederlanders op bezoek in de TV Kantine en een traditionele Benny Vreden afscheidsmusical zoals basisscholen dit gewend zijn. 'TV Kantine de musical' zal na de kerstvakantie leverbaar zijn. Een impressie van het verhaal en fragmenten van de liedjes zijn vanaf vandaag te bekijken via www.tvkantinedemusical.nl .

Nieuwe afleveringen van de TV Kantine met Irene Moors en Carlo Boszhard zijn vanaf januari te zien op RTL4.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Bart Peters van Benny Vreden Kinderproducties via edith@bennyvreden.nl of telefoon 035 - 621 59 53 .

Benny Vreden (1913-1975) is de grondlegger van de musicaltraditie op Nederlandse scholen. Zijn bedrijf, Benny Vreden Kinderproducties www.bennyvreden.nl , bestaat inmiddels 50 jaar en heeft sinds 1967 elk jaar een nieuwe afscheidsmusical voor groep 8 uitgebracht.

Benny Vreden Kinderprodukties

Hilversum