Wielerploeg Team3M lanceert uitgebreide online FanStore

Dat het Continentale Team3M ambities heeft op het gebied van wielrennen, heeft het in zijn eerste seizoen wel duidelijk gemaakt.
De online Team3M FanStore met een uitgebreide collectie aan 'Official Team3M merchandise' is het volgende wapenfeit waarmee de wielerploeg van het bedrijf 3M duidelijk maakt dat het hen menens is. Deze online shop toont een brede collectie kleding voor tijdens en na het fietsen, leuke gadgets en praktische verzorgingsproducten voor mensen die regelmatig fietsen.

"We hebben een uitgebreid marktonderzoek gedaan naar de wensen van wielerfans en -fanaten in de Benelux en daarbuiten. Daaruit kwam duidelijk naar voren welke behoeftes er zijn en welke producten fietsers het liefst zouden kopen," aldus Team3M liaison Ronald Faas." Daarom is er gekozen voor een breed assortiment. Fiets- en vrijetijdskleding, een serie leuke cadeaus, maar ook verzorgingsproducten die 3M maakt en speciaal geschikt zijn voor mensen die vaak op de fiets zitten." Bijvoorbeeld Cavilon(tm) barrière crème of spray die je zitvlak beschermt tegen zadelpijn. Nexcare(tm) producten tegen stijfheid of pijnlijke spieren. Bandages van Futuro(tm) tegen gewrichtspijnen.

Meer info over het uitgebreide aanbod aan Team3M topproducten? Ga naar deTeam3M FanStore.

Voor meer informatie over of beelden van Team3M kunt u contact opnemen met: Kathleen Croes (3M) - kcroes@mmm.com / +32 475 97 01 11

3M Nederland B.V.

Zoeterwoude