ANP Pers Support partner van VPRA

ANP Pers Support wordt partner van de VPRA, de brancheorganisatie voor public relations- en communicatieadviesbureaus. ANP Pers Support biedt de leden van de VPRA tegen een gereduceerd tarief toegang tot onder meer exclusieve medianetwerken, zowel nationaal als internationaal. Daarnaast gaan de VPRA en ANP Pers Support samen evenementen organiseren, om professionals uit het vak en specifiek van bureaus te ondersteunen.

De leden van de VPRA kunnen door de samenwerking gebruik maken van een speciaal aanbod op verschillende producten en diensten van ANP Pers Support, zoals de perscontactendatabase Agility, een abonnement op ANP Pers Support, de plaatsing van een enkel persbericht en deelname aan een van de PR-trainingen.

David Gribnau, voorzitter van de VPRA: 'Als brancheorganisatie bieden wij ondernemers in onze branche laagdrempelig toegang tot een zo compleet mogelijk overzicht van kwalitatieve tools die elk PR-bureau graag hanteert. ANP Pers Support ontbrak nog aan onze lijst van partners en het is goed om te zien dat we daar beiden wat aan willen doen. Met ANP Pers Support als partner hebben de leden toegang tot verschillende medianetwerken om nieuws onder de aandacht van de juiste journalisten te brengen.'

Karin Cats, commercieel directeur ANP Pers Support: 'ANP Pers Support helpt organisaties nationaal en internationaal met het verspreiden van hun nieuws en branded content. Wij verheugen ons op de samenwerking met de VPRA, als vertegenwoordiger van pr-communicatiebureaus met grote staat van dienst. Graag trekken we komende jaren samen op om onze dienstverlening aan de VPRA-leden te verhogen en aanwezige kennis over en weer te delen'.

Over ANP Pers Support
ANP Pers Support (onderdeel van ANP en PR Newswire) ondersteunt het persbeleid door persberichten naar toonaangevende media in binnen- en buitenland te sturen. ANP Pers Support beschikt over exclusieve medianetwerken, zodat een persbericht de juiste journalistieke aandacht krijgt, zowel in Nederland als in het buitenland.

Over VPRA
De VPRA is de brancheorganisatie voor public relations en communicatieadviesbureaus. De VPRA behartigt de belangen van de leden en bevordert een professionele vakuitoefening, zowel qua inhoud als bedrijfsvoering. Hierbij vormen ze een platform voor ontmoeting en ontwikkeling van de aangesloten bureaus, hun directies en medewerkers.

Geplaatst in:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
David Gribnau, voorzitter VPRA, telefoonnummer 06 - 20 41 53 29 of kijk op vpra.nl.
Karin Cats, commercieel directeur ANP Pers Support, telefoonnummer 06 - 20 36 33 40 of kijk op perssupport.nl.

ANP Pers Support

Arnhem