20 jaar Informer Software, een mijlpaal

Dit jaar heeft Informer Software een mijlpaal bereikt. De ontwikkelaar van de welbekende Informer boekhoudsoftware bestaat 20 jaar en daar zijn ze trots op.

"Ja, wij zijn zeker trots op deze mijlpaal", zegt algemeen directeur Remco Frühauf, die 20 jaar geleden verantwoordelijk was voor de oprichting van het bedrijf. "Nog steeds werken wij met erg veel plezier aan onze software en dat is aan onze producten af te lezen. In 20 jaar tijd is er veel veranderd op softwaregebied, waarbij het internet steeds belangrijker is geworden. Het brengt vele uitdagingen met zich mee, maar ook veel nieuwe mogelijkheden. Dat is tevens het mooie van ons vak, al die nieuwe ontwikkelingen. Het is belangrijk hierop in te spelen en daar waar mogelijk zelfs op vooruit te lopen. Dat wordt door onze klanten verwacht en dat maken wij na al die jaren nog steeds waar."

Facelift
Dat Informer Software niet stilstaat, blijkt onder meer uit de verfrissende facelift van de website eerder deze maand. "Onze boekhoudsoftware staat bekend om z'n gebruiksvriendelijkheid en bereikbaarheid en dat willen we ook met onze website en logo uitstralen. Om die reden hebben wij de huisstijl en dus ook de website een facelift gegeven. Het logo is eenvoudiger geworden en de website wat meer van deze tijd, met een heldere menustructuur. Daarbij hebben wij het aanbod van onze producten ook kritisch onder de loep genomen en besloten om de opzet van de pakketten te vereenvoudigen. ZZP'ers en MKB'ers kunnen nu met simpel gemak een pakket uitkiezen dat het best bij hen past", aldus Remco Frühauf.

Online boekhoudpakket voor niet-boekhouders
Door de opkomst van het internet en het toenemend aantal (kleine) ondernemers dat zelf de administratie wil bijhouden, is Informer Software zich bovendien gaan toeleggen op webapplicaties. Na begin 2013 het online factuurprogramma InformerOnline te hebben geïntroduceerd, zal in het eerste kwartaal van 2014 een online boekhoudprogramma voor niet-boekhouders volgen.

"Gebruiksvriendelijke en betaalbare boekhoudsoftware, ook voor de kleine ondernemer, is na 20 jaar nog steeds het boegbeeld van ons bedrijf. 2014 brengt weer nieuwe kansen en mogelijkheden met zich mee en dat zullen onze klanten snel gaan ervaren", aldus een trotse Remco Frühauf.

Geplaatst in:

Wilt u meer weten over Informer Software, het online administratiepakket en onze andere diensten en producten? Op www.informeronline.nl en www.informer.nl leest u meer over onze organisatie en de mogelijkheden. Of neem contact op met Remco Frühauf. Tel.: 070-3862322 of via: remco@informer.nl.

Informer Software B.V.

Leidschendam