MijnAlbum.nl redt 2 miljoen Hyves foto's per dag

JOURE, 20131108 -- De Hyves download tool van MijnAlbum.nl heeft sinds vrijdag voor een stormloop op de service gezorgd. Per dag worden er ca. 2 miljoen foto's van Hyves gedownload. Hyves biedt zelf pas op 15 november de mogelijkheid om foto's te downloaden. Gebruikers moeten vervolgens nog dagen of misschien weken wachten voordat ze hun foto's ontvangen.

"Foto's zijn voor mensen erg dierbaar en niemand wil zijn of haar herinneringen kwijtraken", aldus Andries Nolles, Marketing directeur bij MijnAlbum.nl. "Nu iedereen weet dat Hyves op 2 december stopt als sociaal netwerk ontstaat de angst om foto's definitief te verliezen. MijnAlbum.nl biedt nu al een eenvoudige manier om een back up van je Hyves foto's te maken. Op dit moment maken duizenden mensen gebruik van de tool."

MijnAlbum algemeen
MijnAlbum.nl is de grootste online fotodienst van Nederland met 3,5 miljoen gebruikers en meer dan 350 miljoen foto's online. Gebruikers plaatsen foto's in een online album en versturen een uitnodiging naar familie en vrienden voor het bekijken van de foto's.

Aanvullende informatie:
Link naar de tool: http://www.mijnalbum.nl/hyves
Het persbericht van vorige week: http://01.nl/mtdgvd

Grafisch materiaal vindt u achter de volgende link:

Logo's vindt u achter de volgende links:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Andries Nolles:

Andries Nolles - Marketing Directeur
MijnAlbum B.V.