Nederlander doneert meer online via www.GoedeDoelenSticker.nl

Uit recentelijk onderzoek blijkt dat de bereidheid iets te doneren aan een Goed Doel bij Nederlanders nog steeds groot is. Wel is er een verschuiving te bemerken naar alternatieve donatie mogelijkheden. Velen hebben de website www.GoedeDoelenSticker.nl ontdekt en doneren online aan een Goed Doel van hun keuze.

Het donatie bedrag per huishouden ligt online vele malen hoger dan wordt opgehaald via de reguliere collectes. Positief feit is, dat er veilig online gedoneerd kan worden aan meer dan 3.100 Goede Doelen op elk moment van de dag, zonder collectanten aan de deur.

Online doneren is een positief alternatief voor het inmiddels ouderwetse en dure collecteren van deur tot deur. De GoedeDoelenSticker wordt naast de voordeurbel geplakt en daarmee wordt aangegeven dat de collectant niet meer hoeft aan te bellen.

Geplaatst in:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Barbara Been (0172-424203)

Team Nederland BV

Alphen aan de Rijn