La Place breidt uit naar Duitsland

Eerste restaurant open in grootste outletcentrum van Duitsland

Vandaag opent La Place het eerste restaurant in Duitsland, in het Zweibrücken outletcentrum. 'The Style Outlets' in Zweibrücken is het grootste outletcentrum van Duitsland en ontvangt ruim 3,3 miljoen bezoekers per jaar. De opening van het restaurant is een belangrijke stap voor de verdere internationale expansie van La Place. Dit jaar opent La Place totaal negen nieuwe vestigingen in binnen- en buitenland.

Bart van den Nieuwenhof, CEO La Place: "We zijn trots ons eerste restaurant te openen in Duitsland en de bezoekers bekend te maken met het unieke La Place concept van huisgemaakte en natuurlijke gerechten. Duitsland biedt La Place veel kansen, we kijken er naar uit hier het La Place concept verder uit te rollen in de toekomst."

Bij het La Place Restaurant in het outletcentrum kan men van maandag tot en met zaterdag (09:00 - 19:00 uur) terecht voor ontbijt, koffie met gebak, lunch of diner met een gevarieerde keuze aan huisgemaakte en natuurlijke gerechten waarbij gebruik wordt gemaakt van zoveel mogelijk grondstoffen zonder onnatuurlijke toevoegingen.

Het restaurant is 770m2 groot en biedt 300 zitplaatsen binnen. Er is een speelhoek voor kinderen en een sfeervolle loungehoek met openhaard. Buiten is tevens een terras met 120 zitplaatsen.

Over La Place
La Place heeft meer dan 230 verkooppunten in Nederland en België en nu ook in Duitsland. De succesvolle horecaformule is te vinden in de V&D warenhuizen en op vele locaties daarbuiten. La Place heeft een uniek concept van huisgemaakte, dagverse en natuurlijke gerechten bij voorkeur op basis van regionale en biologische producten. De verschillende versformules, La Place Restaurant, La Place Café, La Place Express en La Place Food ontvangen in totaal meer dan 38 miljoen gasten per jaar. La Place verzorgt ook publiekscatering op grote evenementen. La Place is ook actief op Twitter, Facebook en YouTube. Voor meer informatie, kijk op www.laplace.nl

Voor meer informatie, niet voor publicatie:
Voor meer informatie over La Place of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Inge van Langelaar, Manager Public Relations, telefoon 020 595 9460, e-mail:publicrelations@vd.nl.

V&D BV