Vodafone eerste telecomprovider met 4G op iPhone 5

Vodafone klanten met een iPhone 5 én een RED-abonnement kunnen vanaf 18 september gebruik gaan maken van het 4G-netwerk. Na de iOS 7 update is het razendsnelle netwerk ook voor hen toegankelijk in het grootste gedeelte van Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Maastricht en de stad Utrecht. Daarmee is Vodafone de eerste telecomaanbieder van Nederland die tegemoet komt aan de wens van Apple-gebruikers om de mogelijkheden van 4G te benutten. iPhone 5 bezitters die nog geen klant zijn bij Vodafone maar wel gebruik willen maken van 4G kunnen een RED Sim Only abonnement afsluiten. Het Vodafone aanbod van 4G toestellen wordt uitgebreid met de iPhone 5s en 5c zodra deze in Nederland op de markt zijn.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Vodafone Nederland pressdesk op telefoonnummer 043-3555222 of per e-mail press.nl@vodafone.com. Voor het laatste nieuws over Vodafone, het persarchief en het downloaden van beeldmateriaal, kunt u een bezoek brengen aan http://over.vodafone.nl/nieuwscentrum.

Over Vodafone Libertel B.V.
Vodafone Nederland is het tweede mobiele telecommunicatiebedrijf in Nederland op basis van omzet en winstgevendheid en heeft 5,3 miljoen klanten per 30 juni 2013. De hoofdkantoren zijn gevestigd in Amsterdam en Maastricht en er zijn kantoren in Eindhoven, Veenendaal en Capelle aan den IJssel.
Vodafone Nederland maakt deel uit van Vodafone Group, in omzet een van 's werelds grootste mobiele telecommunicatiebedrijven, met ruim 408 miljoen klanten per 30 juni 2013. Vodafone heeft momenteel deelnemingen in aandelenkapitalen in meer dan 30 landen verspreid over vijf continenten en ongeveer 50 partnernetwerken wereldwijd. Voor meer informatie, ga naar www.vodafone.nl en www.vodafone.com.

Vodafone

Amsterdam - Maastricht