Clicks, Bricks en BH's: van het internet naar de winkelstraat

Webwinkel in lingerie en badmode Annadiva.nl opent een fysieke winkel. Per september is Annadiva te vinden in het centrum van Nijmegen. In tegenstelling tot de meeste reguliere lingeriezaken, kunnen vrouwen op Annadiva.nl wél slagen voor een grote cupmaat bikini. Met de combinatie van een webwinkel en fysieke vestiging kan Annadiva haar klanten nu maximale service bieden en het bereik vergroten.

De oprichtster van Annadiva - Mariëlle van Werven - licht toe: "Veel van onze klanten bestellen met plezier online. We merkten echter ook dat sommige vrouwen toch graag zelf eerst hun bikini of bh willen passen en persoonlijk contact op prijs stellen. Soms waren er mensen die helemaal vanuit Groningen naar ons kantoor in Den Bosch kwamen."

Groei ondanks recessie
Mariëlle van Werven is niet bang voor de huidige economische tegenwind. "Ondanks de recessie groeit Annadiva hard. Nijmegen is bovendien een populaire winkelstad, dicht bij ons hoofdkantoor in Den Bosch. De kans om een winkel in Nijmegen over te nemen, greep ik dan ook graag aan."

Veel lingeriezaken hebben het moeilijk. Recent nog verkeerden Marlies Dekkers en De Bodycover Group in moeilijkheden. De winkel van Marlies Dekkers in Nijmegen, waar Annadiva zich nu vestigt, is definitief dicht.

Van Werven is echter vol vertrouwen. "Afgaande op de reacties van onze volgers op Facebook in de regio Nijmegen, moet de winkel wel een succes worden."

Annadiva - Lingerie & Badmode t/m cup J
Annadiva is een aanbieder van lingerie en badmode en biedt naast reguliere maten ook een groot aanbod voor vrouwen met een grote cupmaat. Met het openen van een fysieke winkel hoopt Annadiva een stapje voor te hebben op de concurrentie. Mocht de formule succesvol blijken, dan zullen er waarschijnlijk meer winkels volgen, verspreid over het land.

Neem voor meer informatie, beeldmateriaal geschikt voor publicatie en overige specificaties contact op met Mariëlle van Werven via telefoonnummer 06 26 058 358. Of mail naar info@annadiva.nl

Annadiva - Lingerie & Badmode t/m cup J

Den Bosch