Nieuw magazine geeft een uniek beeld van Nederland vanuit de lucht

OVERNL gelanceerd op woensdag 28 augustus.
Nederland vanuit de lucht.

OVERNL Magazine geeft Nederland weer vanuit de lucht met variatie in beeld, onderwerp, regio en seizoen. Het geeft een andere kijk om onze natuur, veelzijdigheid in landschap, historische elementen, infrastructurele werken, stedelijke gebieden, platteland, evenementen en recreatie.
Het magazine is er voor iedereen die geïnteresseerd is in Nederland en het land vanuit een ander perspectief wil waarnemen in luchtfoto's.

"Als je in een vliegtuig opstijgt, kun je meestal maar kort genieten van het Nederlandse landschap. Als snel verdwijnt het toestel in de wolken. En dat is jammer, want daardoor mis je veel van de schoonheid van Nederland. Met dit nieuwe magazine willen we dit gemis compenseren. OVERNL neemt u mee in vogelvlucht over ons land en laat u keer op keer kennis maken met alle elementen die Nederland rijk is. Steeds vanuit de Lucht". Aldus de hoofdredacteur van OVERNL.

OVERNL is een uitgave van Sky Pictures. Met meer dan 25 jaar ervaring in het maken van luchtopnamen van Nederland, heeft Sky Pictures de mogelijkheid een unieke kijk op het Nederlandse landschap te bieden. Ook de veranderingen van Nederland door de jaren heen kunnen worden weergegeven in dit tijdschrift. Vanuit dit oogpunt is OVERNL tot stand gekomen. De beelden zijn verwerkt in artikelen met begeleidende teksten.

OVERNL verschijnt vier keer per jaar en is in bijna elk tijdschriften-schap te vinden. Ook is het magazine in abonnementsvorm verkrijgbaar. Ga naar www.overnlmagazine.nl voor meer informatie.

Als bijlage ontvangt u een voorbeeld van de cover .
Voor aanvullende informatie, beeldmateriaal of interviews neemt u contact op met:

OVERNL Magazine
Erna van Maldegem (hoofdredacteur)
T. 0113-251858
info@overnlmagazine.nl

OVERNL is een uitgave van Sky Pictures.
www.skypictures.nl
Sky Pictures is een landelijk opererend luchtfoto bedrijf gevestigd op Vliegveld Midden Zeeland

Sky Pictures Fotografie

Zeeland-Airport