Vanaf heden CanalDigitaal ook op glasvezel

Vanaf heden biedt CanalDigitaal ook Internet & Bellen over glasvezel aan.
CanalDigitaal kan hiermee meer dan 1.5 miljoen huishoudens voorzien van supersnel internet en telefonie op het toekomstvaste glasvezelnetwerk.
Internet & Bellen van CanalDigitaal over glasvezel is beschikbaar in 3 verschillende snelheden: tot 60 Mb/s, 100 Mb/s en 500Mb/s.

Met het aanbieden van Internet & Bellen over glasvezel bevestigt CanalDigitaal zijn positie als complete aanbieder van telecommunicatiediensten. Behalve via de satelliet en over DSL nu ook over glasvezel. CanalDigitaal maakt hierbij gebruik van het glasvezelnetwerk van Reggefiber, de grootste aanbieder van glasvezelinfrastructuur in Nederland.

Jon Florsheim, CEO van moederbedrijf M7 Group S.A. in Luxemburg: "Glasvezel in Nederland biedt interessante mogelijkheden. Met deze aanvullende propositie kunnen we combivoordeel bieden tussen satelliet en glasvezel. We kunnen onze klanten een toekomstvaste verbinding leveren, ter completering van ons huidige aanbod."

M7 Group S.A.
CanalDigitaal is onderdeel van M7 Group S.A. en biedt de meest omvangrijke ervaring in HD. De M7 Group S.A. is de Europese aanbieder van satellietdiensten voor consumenten en zakelijke klanten, werkend onder diverse merken. Elk in hun eigen taal- en cultuurspecifieke TV-aanbod. De M7 Group S.A. heeft in Nederland meer dan 1 miljoen kijkers die gebruikmaken van een kleine schotel om honderden TV- en radiozenders digitaal te ontvangen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met M7 Group S.A., via het e-mailadres press@m7group.eu

M7 Group S.A. is gevestigd op 2, Rue Albert Borschette, L-1246 Luxemburg, Luxemburg. Registre de Commerce et des Sociétés: B 148.073. Autorisation d’Etablissement: 124134

M7 Group SA

Luxemburg