Anouk in nieuwe Even Apeldoorn bellen commercial

Anouk heeft de afgelopen dagen veel mensen op het verkeerde been gezet met haar acteerwerk. De beelden die op internet circuleerden zijn in scene gezet. Anouk heeft de hoofdrol in de nieuwste Even Apeldoorn bellen commercial van Centraal Beheer.

In aanloop naar de lancering van deze nieuwe commercial werden deze week online al verschillende filmpjes verspreid waarin Anouk te zien is op een wild feestje. Daarin werd nog niet de link met Centraal Beheer gelegd.

Anouk: "Eén van mijn dromen is altijd geweest om een keer in een Centraal Beheer 'Even Apeldoorn bellen' commercial te spelen. Zie hier het resultaat."

De commercial Eurovisie is het resultaat van een eenmalige samenwerking tussen Centraal Beheer, Anouk en regisseur Paul Meijer.

In de commercial is een hotelkamer zichtbaar, waar duidelijk een feest heeft plaatsgevonden. Het feest is inmiddels al even afgelopen en de hotelkamer is niet meer is wat hij is geweest. Dan gaat de telefoon. Anouk komt overeind en neemt de telefoon op. Dan wordt duidelijk dat er iets niet helemaal goed gaat.

'Eurovisie' is de 54-ste 'Even Apeldoorn bellen' commercial van Centraal Beheer en is gekoppeld aan het Eurovisie Songfestival 2013.

De commercial is vanaf nu al online te bekijken via you tube http://www.youtube.com/user/CBAchmeaEurovisie/
en verschijnt vanaf zondag 5 mei op televisie.

Over Centraal Beheer
Centraal Beheer is één van de grootste verzekeraars in Nederland. U kent ons van de reclame 'Even Apeldoorn bellen'. Wij verkopen onze producten en diensten rechtstreeks aan onze zakelijke en particuliere klanten. Dus zonder tussenpersonen. Dat werkt snel en makkelijk. U kunt bij ons terecht voor schadeverzekeringen, pensioen- en levenproducten en financiële diensten. Centraal Beheer werd opgericht in 1909 als verzekeraar voor werkgevers en is sinds 1995 onderdeel van Achmea. Meer informatie is te vinden op www.centraalbeheer.nl

Voor meer informatie kunt u contact opnemen Thea Freudenberger, woordvoering Centraal Beheer. Telefoon: 06- 222 12 143, mail: thea.freudenberger@achmea.nl

Centraal Beheer